Take a fresh look at your lifestyle.

با خودرو فورد این شهر در دست شماست

0


با خودرو فورد این شهر در دست شماست

یکی از موارد اثر گذار در تبلیغات ایجاد تصویر ذهنی ملموس برای درک بیشتر مخاطب می باشد. خودرو فورد از این روش در تبلیغات خود بهره گرفته است. خودرو فورد از دندانه های سوئیچ خودرو، شهری را به شکل خلاقانه طراحی نموده و در آن از پیام تبلیغاتی «این شهر در دست شماست» استفاده کرده است تا به مخاطب یاد آور شود که می توانید با این خودرو به راحتی در هر شهری سفر کنید.

عنصر بصری غالب در این ترکیب خطوط هستند و همچنین رنگ های بکار گرفته شده نیز یک عنصر مهم از این ترکیب خاص بشمار می آیند. پس زمینه آبی یک انتخاب رنگ مهم است چرا که آن را بعنوان بازتابی از آسمان با جلوه محو نشان می دهد و خط نارنجی در بالای تصویر به سرعت توجه خواننده را جذب می کند. تبلیغات خودرو فورد یکی از موفق ترین تبلیغاتی است که بازدهی قابل توجه ای را به دلیل طراحی هوشمندانه از آن خود کرده است.

آژانس تبلیغاتی: Ogilvy و مادر رم، ایتالیا
مدیر خلاقیت: الایزا Pazi
مدیر هنری: سارا Ghidoni
کپی رایتر: ویتوریو Zotti با
تصویرگر / عکاس: استفانو Bottesi
تاریخ انتشار: اردیبهشت ۲۰۰۸

درباره فورد

شرکت فورد موتور (معروف به فورد) شرکت خودروسازی آمریکایی و چند ملیتی مستقر در دیربورن، میشیگان از حومه شهر دیترویت می ‌باشد.
این کمپانی در تاریخ ۱۶ ژوئن ۱۹۰۳ میلادی توسط هنری فورد تأسیس شد و امروزه علاوه بر خودروهای سواری و باری فورد، خودروهای لوکسی با مارک لینکلن هم تولید می‌کند. این شرکت از سال ۱۹۳۸ خودروهای لوکس ارزان قیمت‌ تری با برند مرکوری تولید می‌ کرد، اما از سال ۲۰۱۱ تولید خودرو با این مارک را متوقف نمود.

فورد سهام اندکی از شرکت ژاپنی مزدا و کمپانی بریتانیایی استون مارتین را نیز در اختیار دارد. شرکت فورد در سال ۱۹۸۹ شرکت خودروسازی جگوار کارز و در سال ۲۰۰۰ شرکت لندرور را خریداری نمود، اما در ماه مارس سال ۲۰۰۸ هر دو را به شرکت هندی تاتا موتورز فروخت. فورد بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ مالک شرکت سوئدی ولوو نیز بود.
شرکت خودروسازی فورد، هم‌اکنون دومین تولیدکننده خودرو در ایالات متحده آمریکا بوده و از پایان سال مالی ۲۰۱۱ به‌عنوان پنجمین خودروساز بزرگ جهان محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ