Take a fresh look at your lifestyle.

خانه اجاره‌ای جدید Airbnb و تجربه خوابیدن کنار ماهی‌ها

0

بر خلاف خواب شبانه آرام همیشگی، Airbnb حالا امکان خوابیدن وسط یک مخزن پر از کوسه را به وجود می‌آورد.

Airbnb  در راستای تلاش برای ایجاد شرایط اقامتی عجیب و غریب و در نتیجه تبلیغ خود، اخیرا یک اتاق خواب شیشه‌ای و استوانه‌ای زیر آب در آکواریوم «de Paris» را راه انداخته است. به این ترتیب فرصت گذراندن یک شب در آکواریوم کوسه به شما داده می‌شود.

این اتاق با تصویری ۳۶۰ درجه‌ای از آب‌های آبی روشن جذاب‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.اقامت در آن تجربه‌ای شگفت‌انگیز است. فکر کنید شب می‌خوابید و صبح با دیدن یک کوسه سرچکشی در اطراف خود از خواب بیدار می‌شوید.

شرکت‌کنندگان در یک مسابقه می‌توانند برنده سه شب اقامت در آن با یک همراه شوند. امکان اقامت در این اتاق در روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ آوریل وجود دارد. این جایزه همچنین یک تور با راهنما در آکواریوم، شام و یک نمایش و یک غواصی رایگان را در بر می‌گیرد. در ادامه یک عکاس به نام فرد بویل نیز برای سرگرم کردن مهمانان به کوسه‌ها در آب می‌پیوندد.

مجموعه امکانات رفاهی این شرکت همچنین شامل محیط‌هایی نظیر دخمه محل قبور پاریس، یک تله‌اسکی بر فراز کوه‌های آلپ فرانسه، فضای داخلی یک جت تجاری و به طور طبیعی یک فروشگاه IKEA می‌شود. از دیگر پیشنهادات آن می‌توان به بازسازی یک اثر ون‌گوگ و حتی کلبه اسکیمو‌ها اشاره کرد.

برای ثبت‌نام، افراد باید یک متن کوتاه درباره شایستگی‌های خود را برای اقامت در این اتاق تهیه و ارسال کنند که البته حاوی قوانین مهم، مثل ممنوعیت گرفتن سلفی پس از تاریکی و توجه به حساسیت کوسه نسبت به نور نیز هست. در ادامه، Airbnb  به مهمانان یادآوری می‌کند که قبل از اقامت در این اتاق فیلم «آرواره» را نبینند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ