Take a fresh look at your lifestyle.

فروش ۱ میلیارد دلاری بازار کسب‌وکار آمازون

0

ازار کسب‌وکار شرکت تجارت الکترونیک Amazon. com Inc که رابط میان کسب‌وکار‌ها و تامین‌کنندگان کالاست، در اولین سال فعالیت خود به فروش ۱ میلیارد دلاری دست یافت که نقش آن را به‌عنوان یک بازیگر مهم در یک صنعت پراکنده با ارزشی بیش از ۸٫۲ تریلیون دلار در ایالات متحده آمریکا به تصویر می‌کشد.

کسب‌وکار آمازون به کسب‌وکار‌های آمریکایی قیمت‌گذاری و تخفیف‌های منحصر به فرد برای خرید فله‌ای و حمل‌و‌نقل رایگان برای سفارشات بالای ۴۹ دلار، معافیت مالیاتی و گزینه تحویل محصولات با گارانتی Amazon را پیشنهاد می‌دهد.

به گفته معاون آمازون، پرنتیس ویلسون، این شرکت روند رشد ۲۰ درصدی ماهانه خود را همچنان طی می‌کند که حاکی از نیاز شدید در این بخش است.

بازار کسب‌وکار که آمازون از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌های رشد نام می‌برد، نقش خود را در قالب یک واسطه برای فروشندگان شخص ثالث توسعه می‌دهد که مسبب بیش از ۴۰ درصد از میزان فروش شرکت است.

با برآورد شرکت تحقیقات بازار و فناوری «Forrestar Research» در سال ۲۰۱۵، این بازار همچنین به پیشرفت آمازون در بخش تجارت الکترونیک آنلاین به سرعت در حال رشد امروزی کمک می‌کند که احتمالا دلیل رشد حدودا ۱۲ درصدی آمار فروش این نوع تجارت در ایالات متحده آمریکا تا سال ۲۰۲۰ میلادی نیز هست.

ویلسون خاطرنشان کرد که آمازون با افزودن بیش از ۳۰ هزار فروشنده و ۳۰۰ هزار کسب‌وکار به پلت‌فرم خود در سال گذشته به روند اضافه کردن هزاران مشتری در طول هر هفته ادامه می‌دهد. مشـتریان آمـــازون در این پلــــت‌فرم شامل طیف متنوعی از شرکت‌ها نظیر«Cardinal Financial Corp» تا تولید کنندگان محصولات مصرفی مثل Henkel Co و موسساتی از قبیل دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو و دانشگاه ایلینوی می‌شوند.

بعضی از پرفروش‌ترین محصولات در این پلت‌فرم را کامپیوتر و تجهیزات فناوری اطلاعات، لوازم اداری، وسایل آزمایشگاهی و شرکت‌های ارائه‌دهنده اطلاعات مورد نیاز توزیع‌کنندگان، فروشندگان و فعالان حوزه مواد غذایی در بر می‌گیرد.

به اعتقاد ویلسون، کسب‌وکار آمازون همچنین شروع به انجام آزمایش بتا بر روی ارائه پیشنهاد توسعه خطوط اعتباری به کسب‌وکار‌های ثبت‌نام‌کننده در این پلت‌فرم کرده است. این خطوط اعتباری قابلیت تغییر از ده‌ها هزار تا ۱ میلیون دلار را دارند.

ارسال یک پاسخ