Take a fresh look at your lifestyle.

هویت بصری دانشگاه اریحا / محمد رسولی پور

0

شهر اریحا، شهری ست تاریخی و با قدمت چندهزار ساله که بناهای تاریخی بسیاری را در خود جای داده است. این شهر در کرانه باختری رود اردن واقع شده است.

محمد رسولی پور، برای پروژه ی دانشجویی خود در دانشگاه خوارزمی، طراحی هویت بصری دانشگاه این شهر را انتخاب کرده است. این پروژه شامل لوگوی اصلی دانشگاه و نشان دانشکده های مختلف همچون هنر، پزشکی، منابع طبیعی، معماری و نشان های ادارات این دانشگاه است. نشان اصلی دانشگاه با الهام از بناهای تاریخی این شهر طراحی شده و سایر نشان ها در همین قالب شکل گرفته اند.

در ادامه تصاویری از این پروژه را مشاهده خواهید کرد.

University-of-Jericho-Master-Branding (10)University-of-Jericho-Master-Branding (16)University-of-Jericho-Master-Branding (1)

دانشکده دانش های زیست محیطی

دانشکده دانش های زیست محیطی

دانشکده فقه

دانشکده فقه

دانشکده پژوهش های عام

دانشکده پژوهش های عام

دانشکده پزشکی

دانشکده پزشکی

دانشکده هنر و معماری

دانشکده هنر و معماری

دانشکده تجارت و اقتصاد

دانشکده تجارت و اقتصاد

University-of-Jericho-Master-Branding (19)University-of-Jericho-Master-Branding (17)University-of-Jericho-Master-Branding (9)University-of-Jericho-Master-Branding (1)University-of-Jericho-Master-Branding (12)University-of-Jericho-Master-Branding (4)University-of-Jericho-Master-Branding (5)University-of-Jericho-Master-Branding (8)University-of-Jericho-Master-Branding (21)University-of-Jericho-Master-Branding (14)University-of-Jericho-Master-Branding (13)University-of-Jericho-Master-Branding (3)University-of-Jericho-Master-Branding (18)

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ