Take a fresh look at your lifestyle.

جای خالی رسوایی ۲ در بیلبوردهای تبلیغات محیطی

0


جای خالی رسوایی ۲ در بیلبوردهای تبلیغات محیطی

رسوایی ۲ در شرایطی بر پرده سینماهای کشور رفت که تا به امروز هیچ بیلبورد تبلیغاتی و تیزر تلویزیونی برای فیلم در نظر گرفته نشده است .
به گزارش مجله محیطی ، علی سرتیپی ، تهیه کننده سینما و مدیر عامل “فیلمیران” درباره نبود تبلیغات محیطی برای فیلم سینمایی رسوایی ۲ ، گفت : اصلی ترین دلیل نداشتن تبلیغات محیطی برای این فیلم سینمایی گران بودن بیلبوردهای تبلیغاتی است .
سرتیپی ادامه داد : متاسفانه توانایی اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی را نداریم ، اما تعداد محدودی تیزر تلویزیونی در اختیار ما قرار گرفته است که این تیزرها از رسانه ملی پخش می شود .
وی افزود : ما از هیچ تخفیف فرهنگی برای بیلبوردها برخوردار نشدیم و این موضوع متأسفانه به ضرر فیلم است و تبلیغات ماهواره ای هم برای این فیلم سینمایی نداریم ، اما امیدوارم نام ده نمکی و خود فیلم باعث تبلیغ شود .
این تهیه کننده خاطر نشان کرد : در تبلیغات این فیلم انتظار کمک بیشتری از صدا و سیما داریم اما با توجه به رایزنی هایی که کرده ایم هنوز موفق نشده ایم و این رایزنی ها نتیجه مثبتی نداشته است .
گفتنی است ، فیلم سینمایی رسوایی ۲ با موضوعی جدی جامعه ای را که به اسارت روزمرگی کسالت بار در آمده به نقد کشانده است و نیاز به تبلیغات رسانه ملی و شهری دارد تا بتواند بیش از گذشته مخاطب امروز را که گرفتار روزمرگی شده است به سالن سینما بکشاند و تلنگری بر این نگاه سطحی نگرانه او باشد .
بر این اساس ، با توجه به موضوع این فیلم سینمایی که نقد آسیب های اجتماعی است ، نیاز به تبلیغ درست و منسجم از سوی رسانه ملی و فضای شهری است و در شرایطی که اکثر فیلم های سینمایی برای تبلیغات از شبکه های معاند بهره می برند ، رسانه ملی باید به مدد این فیلم که گفتمان انقلاب اسلامی در سینما را دنبال می کند و به موضوع شهید امر به معروف نیز توجه دارد در این عرصه حاضر شده و مبلغ شایسته این اثر باشد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ