Take a fresh look at your lifestyle.

اختتامیه هفته گرافیک یزد

0

----gy2اختتامیه هفته گرافیک یزد و جشن سالروز تاسیس انجمن با حضور ایرج میرزا علیخانی و مسئولین، اساتید و طراحان گرافیک یزد در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۹۵ در گنجینه فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.
سوزنی رئیس انجمن طراحان گرافیک یزد و پیشکسوت گرافیک استان با سخنان کوتاهی خدمت میهمانان خیر مقدم گفت.
خلاصه زاده از اعضای موسس و هیئت مدیره انجمن گزارشی از برنامه های سال ۹۴ و هفته گرافیک ۹۴ ارائه و یادآور شد در سال گذشته انجمن بدون گرفتن حق عضویت از اعضا حدود ۱۵ برنامه و مراسم گوناگون برگزار نموده و اکنون خواستار همراهی و حمایت بیش از پیش طراحان گرافیک استان از انجمن هستیم.
در این مراسم ایرج میرزا علیخانی در سخنان خود گفت: بدون حمایت حاکمیت و دولتمردان، هنر نمی تواند رشد کند. ما به هنر دوران صفویه افتخار می کنیم چون در آن زمان دولت از هنرمندان حمایت می‌کرد و این باعث ماندگار شدن هنرشان شده است.
ایرج میرزا علیخانی ادامه داد: نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است و این نشان می دهد که این برنامه ها موجب رشد هنرمندان استان شده است و این نشست‌ها بدون حمایت مالی مسولین امکان‌پذیر نخواهد بود. دور هم جمع شدن گرافیست‌ها باعث پیشرفت هنرمندان و گرافیک می‌شود و انجمن مکانی مناسب برای این نشست‌هاست. حداقل در ۹۰ سال اخیر که دانشگاه ها شکل گرفته اند ارتباط کمی بین دانشگاه و جامعه بوده است اما با وجود این انجمن و با کمک صنایع ، گردشگری و اداره ارشاد می توانیم شهرمان را زیبا کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد: انشاا… در سال آینده به جای هفته گرافیک، ماه گرافیک داشته باشیم، چون استان یزد به آن احتیاج دارد.
در ادامه با حضور میرزا علیخانی و غیاثی مدیر کل اداره ارشاد و معاونین به برگزیدگان نمایشگاه لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.
از عوامل اجرایی و برگزیدگان مسابقات سال ۹۴ نیز تقدیر به عمل آمد و مراسم با گرفتن عکس یادگاری و بریدن کیک تولد یک‌سالگی انجمن پایان یافت.

درهفته طراحی گرافیک یزد برنامه های ذیل برگزار شد:
– دومین نمایشگاه آثار گرافیک و کتب
– نشست تخصصی هویت سازمانی
– نشست تخصصی موشن گرافیک
– کارگاه آموزشی نشانه با حضور ایرج میرزا علیخانی

----gy----gy1----gy3

منبع

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ