Take a fresh look at your lifestyle.

مدیریت فروشگاه موبایل

0

پرسش: صاحب یک فروشگاه ارائه‌دهنده گوشی‌های هوشمند در فلکه صادقیه تهران هستم که به تازگی این فروشگاه را تاسیس کرد‌ه‌ام و قصد توسعه کسب‌و‌کار خود را دارم. باتوجه به اینکه این منطقه از تهران جز مناطق پر رفت‌و‌آمد شهری محسوب می‌شود، از نظر شما برای جذب مشتری و ترغیب مخاطبان به خرید چه اقداماتی را می‌توان انجام داد؟

پاسخ کارشناس: گوشی‌های هوشمند جزو محصولاتی محسوب می‌شوند که مخاطبان نیاز دارند قبل از خرید، اطلاعاتی را نسبت به آن دریافت کنند؛ این موضوع باعث شده در چند سال گذشته فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های عرضه‌کننده گوشی‌های هوشمند روی سمپلینگ سرمایه‌گذاری‌های جدی را انجام دهند. به‌عنوان نمونه گوشی‌های سمپلی را خریداری کردند و در فروشگاه‌های خود قرار دادند تا مخاطبانی که به فروشگاه مراجعه می‌کنند، بتوانند گوشی را از نزدیک لمس کرده و از امکانات آن با خبر شوند.

این موضوع بسیار حائز اهمیت است که شما افرادی را استخدام کنید که بتوانند امکانات گوشی‌های تلفن همراه را به خوبی برای مشتریان شرح دهند و به خوبی با مشتری ارتباط برقرار کنند. به‌صورت کلی باید فروشنده‌ها خوش برخورد و با روابط عمومی بالایی باشند و توانایی این موضوع را داشته باشند که برای تمامی مشتریان امکانات و ویژگی‌ها محصول را توضیح دهند.

از طرفی می‌توانید تراکت‌هایی را طراحی کرده و در آن منطقه از تهران توزیع کنید که از این طریق مخاطبان را دعوت به حضور در فروشگاه خود کنید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشت این موضوع است که فروشگاه شما باید در راستای ارائه خدمات و لوازم جانبی به مشتریان سرمایه‌گذاری‌های جدی را انجام دهد؛ به‌عنوان نمونه مشتریانی که قصد خرید نرم‌افزار یا لوازم جانبی را دارند، به فروشگاه شما مراجعه کنند و خدمات بهتری را دریافت کنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ