Take a fresh look at your lifestyle.

ورود به عرصه رقابت

0

امروزه بسیاری از صنایع و سازمان‌های تجاری در بین اعضای خود مسابقاتی در زمینه‌های ورزشی، مذهبی، آشپزی و… برگزار می‌کنند.

شرکت در این‌گونه مسابقات کاملا رایگان است و افراد برنده نه تنها جایزه خود را دریافت خواهند کرد بلکه به مشتریانی که تماشایی هستند نیز به نوعی القا می‌کنند که نسبت به سایر همکارانشان سختکوش‌ترو با مهارت‌تر هستند که این به رخ کشیدن در نهایت باعث افزایش مشتری خواهد شد.

ایده

با آگاهی از جوایز مسابقات خود را برای کسب حداقل یکی از آنها آماده سازید گرچه این اقدام بسیار سخت است اما همواره راهکار‌هایی جهت انجام سریع‌تر و کم دردسر‌تر کار‌ها وجود دارد در این زمینه شما می‌توانید از تجربیات برندگان دوره‌های قبل استفاده کنید که این خود کمکی بزرگ در مسیر رسیدن به هدف‌تان (پیروزی در مسابقه) خواهد بود. از دیگر راهکار‌ها مطالعه دقیق قوانین مسابقات است که باعث می‌شود تا در طول مسابقه حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

رقابت باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت روحیه جنگندگی و شجاعت در بین کارکنان می‌شود و جایزه آن به نوعی تقویت‌گر روحیه آنان خواهد بود و مسیری که جهت کسب آمادگی برای حضور در مسابقه طی می‌شود بهترین روش در راستای افزایش تلاش و پشتکار افراد است.

اگر تا به امروز در شرکت خود مسابقه‌ای برگزار نکرده‌اید بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید و در زمینه جایزه نیز حتی اگر شرایط اهدای جوایز نفیس را ندارید می‌توانید برای مسابقات خود حامی مالی بیابید که این امر چندان توصیه نمی‌شود زیرا بهتر است برگزار‌کننده و اهدا‌کننده هر دو یکی باشد که باعث افزایش اعتبار و به نوعی بیانگر اقتدار شرکت است و فرد هربار که به جایزه‌اش چشم بدوزد به یاد شما خواهد افتاد نه کس دیگری که این اقدام باعث می‌شود تا برنده واقعی مسابقات خود شما شوید نه کسانی که نفرات برتر شده‌اند.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– نسبت به مقررات مسابقات آگاهی لازم را کسب کنید و حتی می‌توانید از قوانین دوره‌های پیشین نیز استفاده کنید زیرا کمتر پیش می‌آید که قوانین این‌گونه مسابقات تغییر یابد و در صورت تغییر اساسی حتما به تمامی شرکت‌کنندگان اطلاع داده خواهد شد.

– شرایط شرکت تمامی کارکنان را در مسابقه فراهم آورید به علت آنکه برای تقویت روحیه و افزایش اعتماد به نفس و کسب مهارت‌شان بسیار مفید است.

– اگر تاکنون مسابقه‌ای در شرکت خود نداشته‌اید همین حالا اقدام به برگزاری آن کنید.

– حضور شما در مسابقه مهم‌ترین مسئله است که برنده شدن درواقع اگر نهایت تلاش‌تان را به کار گیرد قطعا از چشم تماشاگر‌ها به دور نخواهد ماند و این نکته را هرگز فراموش نکنید که کسی که قدمی در جهت رسیدن به هدفش برداشته از فردی که اصلا قدمی در این زمینه برنداشته است به مراتب جلوتر است و مردم این را به خوبی درک خواهند کرد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ