Take a fresh look at your lifestyle.

نقش روابط‌ عمومی در فضای جدید اقتصاد ایران

0

شهر زوریخ سوییس روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه(امروز و فردا) میزبان فعالان بخش‌خصوصی ایران و اروپا است و وضعیت روابط‌عمومی در ایران و نقش و اهمیت آن برای سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی، به‌عنوان یکی از موضوعات سخنرانی‌های این گردهمایی مطرح می‌شود.

سومین گردهمایی ایران و اروپا با تمرکز بر قدرت بخشیدن به فعالان بخش‌خصوصی ایران برای ایجاد زمینه همکاری دوجانبه با فعالان و صاحب‌نظران اقتصادی از کشورهای اروپایی برگزار می‌شود و تحلیل وضعیت صنعت ارتباطات و جایگاه آن در تقویت بخش‌خصوصی، در کنار دیگر مباحث اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

آرش وفاداری، مدرس و کارشناس روابط‌عمومی در این‌باره توضیح داد:  «این گردهمایی فرصتی است تا فعالان بخش‌خصوصی ایران و اروپا تجربیات اقتصادی خود را در صنایع مختلف درباره وضعیت امروز و رو به ‌رشد اقتصاد ایران با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

در شرایط کنونی، فعالان اقتصادی با فرصت‌های جدیدی روبه‌رو خواهند شد که اهمیت علم ارتباطات را در مباحث اقتصادی بیش از هر زمان دیگری روشن خواهد کرد. از این‌رو ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصت‌ها و چالش‌های آن در ارتباط با اقتصاد بخش‌خصوصی، از بخش‌های مهم گردهمایی ایران و اروپا به‌شمار می‌رود.‌»‌ ‌

مدیرعامل و بنیانگذار شرکت ماناپیام با اشاره به اهمیت گردهمایی ایران و اروپا و حضور سفیران سوییس، سوئد، هلند، بلژیک و جمعی از مدیران مطرح ایرانی و اروپایی اظهار داشت:  «در یک دهه اخیر، شاهد رشد چشمگیر ابزارهای جدید ارتباطاتی در دنیا بوده‌ایم؛ در همین مسیر، ایران نیز شاهد تغییر و تحولات بسیاری در زمینه ارتباطات بوده و ذائقه مخاطبان به سمت بهره‌گیری از رسانه‌های جدید تغییر یافته است. آگاهی از این وضعیت و شناسایی فرصت‌ها و ابزارهای موجود برای بخش‌خصوصی ایران و دنیا، امری مهم است که در جایگاه‌سازی و بقای آنها به‌ویژه در بازارهای جدید نقش بسزایی دارد.

ارسال یک پاسخ