Take a fresh look at your lifestyle.

مشتری‌ یابی در دوران رونق کسب‌و‌کار

0

پرسش: صاحب یک کارگاه هستم  در زمینه ساخت کانال کولر که در خصوص سرویس کولرهای آبی نیز خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهیم اما با توجه به رقابت زیادی که در این فصل بین اهالی این کسب‌و‌کار وجود دارد، جذب مشتریان به سختی صورت می‌پذیرد. از آنجا که با گرم شدن هوا نیاز به راه‌اندازی کولرهای آبی بیش از پیش احساس می‌شود، از نظر شما برای جذب مشتریان بیشتر و تبلیغ خدمات چه اقداماتی را می‌توان انجام داد؟

پاسخ کارشناس  : برای راه‌اندازی کولرهای آبی، هر ساله نیاز به سرویس آنها احساس می‌شود؛ سرویس کولرها را معمولا یا خود افراد در خانه‌ها انجام می‌دهند یا به شرکت‌های خدماتی و کولر‌سازی مراجعه می‌کنند. با توجه به این موضوع در منطقه‌ای که کارگاه شما وجود دارد، شما می‌توانید تراکت‌هایی را طراحی کرده و آن را در محل‌های شلوغ و پر رفت‌و‌آمد شهری پخش کنید.

از طرفی می‌توانید برخی از این تراکت‌ها را در منازل آن منطقه از شهر پخش کنید. یکی دیگر از اقداماتی که می‌توان انجام داد این موضوع است که با شرکت‌های خدماتی که خدماتی را به منازل ارائه می‌دهند، تعامل کرده و بخش سرویس کولرهای آبی را بر عهده بگیرید.

در این میان اگر بانک شماره تلفنی از مشتریانی که از شما کولر را خریداری کردند، داشته باشید، از این طریق می‌توانید به آنها پیام‌های تبلیغاتی داده یا با آنها تماسی را برقرار کرده و در صورت نیاز مشتریان برای سرویس کولرهای آبی به منازل آنها  مراجعه کنید.

در این میان اگر در منطقه‌ای از شهر واقع هستید که به اداره‌ها و کارگاه‌های مختلف دسترسی دارید، می‌توانید روی این مشتریان نیز سرمایه‌گذاری‌هایی کرده و سرویس کولر آبی آنها را انجام دهید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ