Take a fresh look at your lifestyle.

همکاری با موسسات خیریه

0

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات به منظور جلب توجه و اعتماد مردم در امور خیریه با موسسات خیریه همکاری می‌کنند. در عین حال تنها تعداد کمی از این موسسات و شرکت‌ها به طور طولانی مدت اسپانسرینگ یک موسسه خیریه را بر عهده می‌گیرند و اغلب آنها به طور نامنظم از بعضی موسسات خیریه و همچنین مراسم آنها حمایت می‌کنند.

همکاری بلند‌مدت با یک موسسه خیریه علاوه بر تاثیری که در زمینه روابط عمومی روی ارتباط شما با مشتریان‌تان می‌گذارد، از لحاظ تجاری و تبلیغاتی نیز ارزش زیادی دارد.

ایده

حمایت از موسسه‌ای را بر عهده بگیرید که به نحوی با کسب وکار شما ارتباط داشته باشد، بدون شک این کار ساده نخواهد بود اما آن چنان دور از دسترس هم نیست. همچنین علاوه بر اموری مانند حمایت و همکاری با موسسه خیریه در زمینه میزبانی، جذب سرمایه، برنامه‌ریزی زمانی، استخدام مجری و فراهم کردن کالا و خدمات مورد نیاز؛ شما باید قادر به خلق و مدیریت تبلیغات مشترک با موسسه خیریه مورد نظر خود نیز باشید.

این امر از آن جهت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد که معمولا موسسات خیریه لیست کامل جزییات مراسم و همچنین اطلاعات تکمیلی را به‌دلیل محافظت از اطلاعات خود در اختیار شما نخواهند گذاشت. در عین حال این موسسات معمولا اجازه تبلیغات به‌صورت مشترک برای مراسم و کمپین خود را به شما می‌دهند، خصوصا اگر برای این امر به آنها پولی نیز پرداخت کنید.

همچنین همکاری بلند‌مدت با موسسه یا موسسات خیریه در مقایسه با همکاری کوتاه‌مدت و مقطعی، علاوه بر نتایج مثبتی که در زمینه تجاری و روابط عمومی برای شما در پی خواهد داشت، بیانگر ثبات و وفاداری شما به امور (در اینجا همکاری با موسسه خیریه) نیز خواهد بود.

در زمینه تبلیغات نیز استفاده بهینه از ارتباط بلند‌مدت با موسسات خیریه و همچنین شرکت در مراسم این موسسات، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به طور بسیار وسیع و همچنین واقعی‌تر به تبلیغ تاثیرگذار روی مردم و البته مشتریان خود بپردازید.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

-در انتخاب نوع کار خیریه برای حمایت عجله نکنید. موسسه خیریه‌ای را انتخاب کنید که نوع کارش با کسب‌و‌کار شما ارتباط داشته باشد.

– به یاد داشته باشید کاری که قصد انجامش را دارید نوعی همکاری و شراکت است. در قبال امکانات و منافعی که از همکاری با موسسه خیریه مورد نظر دریافت می‌کنید، بدون شک باید منافع و امکاناتی را نیز در اختیار آنها بگذارید.

– از اطلاعاتی که موسسه در اختیار شما می‌گذارد سوء‌استفاده نکنید. همچنین در تبلیغ کردن مراسم و همکاری خود با موسسه مورد نظر نیز زیاده روی نکنید.

ارسال یک پاسخ