Take a fresh look at your lifestyle.

پیشگامی سامسونگ در صنعت نمایشگرهای دیجیتال

0

برای هفتمین سال متوالی، سامسونگ الکترونیکس به‌عنوان برند پیشرو در زمینه فروش نمایشگرهای دیجیتال در دنیا معرفی شد. موسسه تحقیقات بازار IHS، در آخرین گزارش خود اعلام کرد سامسونگ به‌عنوان رهبر صنعت نمایشگرهای دیجیتال توانسته موقعیت خود را از سال ۲۰۰۹ تاکنون حفظ کند.

نتایج درخشان سامسونگ الکترونیکس در این سال‌ها و به‌خصوص سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که این شرکت همواره درصدد ارائه راهکارهای تجاری بر مبنای فناوری و نوآوری بوده است تا مشتریان بسیاری در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار بتوانند نیازهای خود را به کمک راهکارهای خلاقانه سامسونگ برطرف کنند.

براساس گزارش موسسه تحقیقات بازار IHS، سامسونگ در فصل اول سال ۲۰۱۶ توانسته است ۲۸٫۸درصد از سهم فروش بازار جهانی نمایشگرهای دیجیتال را از آن خود کند، در حالی که سهم سامسونگ از فروش نمایشگرهای دیجیتال در مدت مشابه در سال ۲۰۱۴، ۲۶٫۹درصد بوده است.

سئوگ‌گی کیم، معاونت ارشد واحد نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس (B2B)، در این باره گفت: «سامسونگ همواره به دنبال طراحی و تولید قدرتمندترین نوآوری‌ها در صنعت نمایشگرهای دیجیتال در جهان است؛ ما معتقدیم که نوآوری مستمر موجب پیشرفت چشمگیر کسب‌وکار مشتریان‌مان خواهد شد.»

وی همچنین افزود: «نتیجه گزارش موسسه IHS، حاکی از کار مداوم و تعهد ما به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و خلق تجربه‌ای همه‌جانبه برای کاربران‌مان است. ما امیدواریم برای سالیان متمادی همچنان رهبری بازار فروش نمایشگرهای دیجیتال را در اختیار داشته باشیم.»

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ