Take a fresh look at your lifestyle.

ویژگی های نیروی انسانی در آژانس تبلیغاتی

0


ویژگی های نیروی انسانی در آژانس تبلیغاتی

یکی از چالش های همیشگی مدیران یافتن کارمندانی با استعداد ، با تجربه و مخصوصا با حقوق مناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اند میباشد. در این مقاله قصد داریم برخی از ویژگی های نیروی انسانی در آژانس تبلیغاتی را به صورت خلاصه ذکر کنیم که به شرح ذیل می باشد:

  • ویژگی های آگهی نویس خوب
  • ویژگی های مدیر هنری
  • ویژگی های مدیر مشتریان
  • ویژگی های محققان
  • ویژگی های بخش رسانه ایی

ویژگی های آگهی نویس خوب

ADAgency-02یکی از وظایف یک آگهی نویس خوب کنجکاوی شدید درباره محصول و درباره مردم در یک آژانس تبلیغاتی است. طراحی یک آگهی تبلیغاتی موثر می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست و ارزش سرمایه گذاری را مشخص کند به همین جهت داشتن روحیه طنز برای ارتباط برقرار کردن موثر در بین مشتریان بسیار حائذ اهمیت است.

همچنین عادت به سختکوشی و حساسایت در نوشتن آگهی تبلیغاتی مناسب و برررسی بازخوردهای آن بسیار حائذ اهمیت است و در واقع رکن اصلی تبلیغات بشمار می آید و این امر موجب می شود از تمامی برنامه های تبلیغاتی موجود برتر و بهتر انجام شود.

و از طرفی داشتن توانایی تفکر بصری برای خلق آگهی های تلویزیونی یکی از مهارتهایست که باید یک آگهی نویس خوب در آن دقت نظر کافی را داشته باشد زیرا آگهی تلویزیونی به تصاویر وابستگی دارند.

ویژگی های مدیر هنری

مدیر هنری بعنوان هسته مرکزی آژانس تبلیغاتی محسوب می شود و در واقع نحوه دیزاین و فرم دهی آگهی در این قسمت ساخته و پراخته می شود و لازم بذکر است که علاوه بر داشتن ذوق هنری آموزش در زمینه های فیلم ، صفحه بندی ، عکاسی و چاپ را دیده باشد.

ویژگی های مدیر مشتریان

intl-immersionبهتر است یک مدیر مشتری خوب در زمینه مدیریت نشانه تجاری مهارت داشته باشد و باید در زمینه تحقیقات مصرف کننده برای وادار کردن به انتخاب مهارت داشته باشد واصولا این مدیران یا محافظه کارند یا خادم هستند ولی در هر ۲ صورت نباید مشتری را دست کم بگیرند.
مهارت نفوذ در مشتری تا جایی که بتوانند حتی سهام آنها را نیز بخرند ولی در مسائلشان دخالت نکند می تواند یکی از فاکتورهای مهم برای برقرای ارتباط باشد.
و جهت ارتباط گرفتن با مجموعه ها نیاز است تا سران آن مجموعه را بشناسند و مسائل مشتری ها را در مجامع و اماکن عمومی مطرح نکنند و حافظ اسرارشان باشند و بعلاوه بتوانند یاداشت های واضح و روشنی را برای افراد رده بالای خودشان بنویسند.

ویژگی های محققان

محققان یک آژانس تبلیغاتی می توانند در پیدا کردن مسیر درست تبلیغات یکی دیگر از مهره های موفقیت باشند و برای محقق شدن این مهم داشتن ویژگی های که در ذیل ذکر شده می تواند مفید واقع گردد:

  • تحصیل در زمینه آمار گیری و روانشناسی
  • تفکر تحلیلی
  • نوشتن تحقیقات و گزارشات قابل خواندن
  • با حفظ عقاید خود هوشیاری داشته باشند و در تحقیق صادق باشند.
  • اهمیت به زمان بسیار مهم است می بایست سرعت عمل داشته باشند.
  • برای اینکار باید از شبکه افراد استفاده کنند و نباید از اشتباه کردن بترسند.
  • باید روش مناسب را اتخاذ کنند.
  • باید نظام مدونی را برای بازبینی تحقیق داشته باشند بطوری که هر زمان در دسترس باشد.
  • گزارش تحقیق باید خلاصه و کاملا قابل فهم باشد.
  • محقق نباید دنبال معیار های کمال گرایانه باشد.
  • ۹۹ درصد از محققان، عملگرا هستند، این ویژگی به نوبه ی خود بسیار خوب است اما باید تلاش کنند تا خودشان هم چیزی برای ارائه داشته باشند. باید توانایی ها و قابلیت های خود را به نمایش بگذارند و تفکر چند بعدی را در خودشان تقویت کنند.
  • از بکار بردن واژه های نامفهموم باید پرهیز کنند

ویژگی های بخش رسانه ایی

imagesمدیران بخش رسانه ای بایستی براساس آموزش های منظم و دانشگاهی، یا در برخی موارد نادر، بر مبنای روش های تجربی و یا سیاست های موجود در جامعه، هدایت و مدیریت بخش رسانه ای را به عهده بگیرند.
داشتن تفکر تحلیلی، توانایی برقراری ارتباط با اطلاعات عددی در قالب های غیر عددی و ثبات و پایایی در شرایط فشار و استعداد مذاکره با صاحبان رسانه ها یکی از ویژگی های بارز بخش رسانه ای می باشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ