Take a fresh look at your lifestyle.

رقابت بین‌المللی متحرک‌سازی پوسترهای معروف

0

فراخوان «رقابت بین‌المللی متحرک‌سازی پوسترهای معروف» منتشر شده است.
متن این فراخوان بدین شرح است:

از کلیه‌ی هنرمندان،طراحان و انیماتور‌های سراسر دنیا دعوت می‌شود تا با شرکت در این رقابت یک یا چند پوستر را به GIF یا انیمیشن کوتاه تبدیل کنند.
شرکت برای عموم آزاد است.
بهترین آثار شرکت‌کننده در این رقابت در نمایشگاه دوسالانه‌ی بین‌المللی پوستر ورشو -که در ژوئن ۲۰۱۶ (خرداد ۹۵) برگزار می‌شود-نمایش داده میشود تا به ده پوستر برتر تاریخ مهم ترین دوسالانه ی پوستر جهان جانی دوباره ببخشد.
امروزه با افزایش روزمره‌ی نمایش عمومی پوسترها در نمایشگرهای دیجیتال، می‌توان دریافت که آینده‌ی پوسترها یا انیمیشن یا موشن است.
ده طراح پیشتاز که از ابتدای برگزاری دوسالانه ی ورشو در سال ۱۹۶۶ برنده‌ی رقابت بوده‌اند،با تبدیل آثار خود به تصاویر متحرک موافقت کرده‌اند.
اسامی این ده نفر به شرح ذیل است:
میلتون گلیزر، ماریون دیتلم، رومن سیزلویچ، جاکلین اس کیسی، آلن لکورنک، فین نایگارد، شین ماتسوناگا، تهمتن امینیان، شقایق فخارزاده و مالگوژاتا گرافسکا.
هیئت داوران ده عدد از بهترین آثار ارسالی را جهت نمایش در نمایشگاه اصلی «پوسترهای متحرک سازی شده» بیست و پنجمین دوسالانه‌ی بین‌المللی پوستر که در موزه‌ی پوستر ویلانو برگزار می‌شود، انتخاب می‌کنند. برای هر پوستر یک انیمیشن انتخاب خواهد شد.
اسامی هیئت داوران که توسط شورای برنامه‌ریزی دوسالانه انتخاب شده‌اند به شرح زیر است:
مگدلنا فرانکوسکا
گروزگورز لزوک
آگاتا سیدلاوسکا

مبلغ ۱۰۰۰ یورو نیز به عنوان جایزه برای برنده ی نهایی در نظر گرفته شده است.
فرم ثبت‌نام از ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) روی سایت قرار گرفته و تا ۱۰ می( ۲۱ اردیبهشت) امکان شرکت در مسابقه وجود دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و فرم ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

منبع

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ