Take a fresh look at your lifestyle.

ارائه خدمات در منزل

0

پرسش: به تازگی تجهیزاتی را برای شست‌وشوی مبلمان منازل خریداری و در منطقه یک تهران تا به حال مشتریانی را جذب کرده‌ام که به مناسبت عید نوروز به این منازل برای شست‌وشو مراجعه کردم، اما با سپری شدن عید تعداد مشتریان ما به‌شدت کاهش پیدا کرده است. از نظر شما برای جذب مشتریان بیشتر چه اقداماتی را می‌توان انجام داد و چگونه می‌توان مشتریانی را از دیگر مناطق تهران جذب کرد؟

پاسخ کارشناس: شست‌وشوی مبلمان منازل در بهترین حالت معمولاً سالی یک بار انجام می‌شود؛ البته به دلیل برگزاری مهمانی ممکن است این کار به سرعت در منازل انجام شود. یکی از اقداماتی که می‌توان انجام داد این است که با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات نظافتی، تعامل برقرار کرده و شست‌وشوی منازل را انجام دهید. این تعامل می‌تواند به‌گونه‌ای باشد که پورسانتی را برای این شرکت‌ها در نظر گرفته و آنها را ترغیب کنید مشتریان خود را در این خصوص به شما معرفی کنند

. از طرفی تعامل با شرکت‌های خدماتی می‌تواند حضور شما در مناطق مختلف تهران را تضمین و مشتریانی از مناطق مختلف تهران را به شما معرفی کند. در این میان گروه مخاطبانی که شما می‌توانید برای خود در نظر بگیرید، شرکت‌های خصوصی هم قرار دارند.

برخی شرکت‌ها برای نظافت مبلمان اداری خود هزینه‌های زیادی را انجام می‌دهند و شما می‌توانید کاتالوگ‌هایی را از خدمات خود طراحی کرده و به آنها ارائه دهید؛ این موضوع باعث می‌شود شما بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید.

برای تبلیغات خدمات خود، می‌توانید تراکت‌هایی را طراحی کرده و به داخل منازل انداخته یا در محل‌های پر رفت‌وآمد ارائه دهید؛ البته باید متن‌ مناسب و جذابی را برای این تراکت‌ها در نظر بگیرید که مخاطبانی که آن را مطالعه می‌کنند، جلب شده و به راحتی بتوانند به شرکت شما دسترسی پیدا کنند و از خدمات شما بهره‌مند شوند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ