Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات خلاقانه کفش نایک

0


تبلیغات خلاقانه کفش نایک

یکی از مارک هایی که همیشه برای معرفی جدیدترن محصولات خود بهترین تبلیغات را ارائه می دهد، کفش نایک است. در تصویر پیش رو نایک مدل Shox را به مشتریان خود به شیوه خلاقانه ای معرفی کرده است.
در این طرح تبلیغات خلاقانه کفش نایک بیش از ۳۰ طرح اجرا شده است که در همه این طرح ها،زیبایی با عناصر، برجسته سازی،طرح رنگ و تایپو گرافی به طرزی هوشمندانه بکار گرفته شده است.

انقلاب در زیر سازی و حفاظت از ضربه در مدل Shox شعاریست که کفش نایک برای این مدل در نظر گرفته است و خود تصویر نیز گویای این شعار است، قدرت و دوام کفش در این تصویر موجب شده که درسطح زیرین زمین تکه های از سطح زمین متلاشی شود و این بزرگ نمایی در تصویر می تواند مخاطب را به ترغیب در خرید دعوت کند.

آژانس تبلیغاتی:US Sydney, استرالیا
کارگردان خلاقیت اجرایی: Josh Moore
کارگردان خلاقیت:Chad Mackenzie
مدیر هنری/کپی رایتر:Tim Chenery
انتشار:۲۰۱۱ آگوست

درباره نایک

شرکت NIKE که تلفظ آمریکایی آن نایکی می‌باشد و در زبان های غیر آمریکایی معمولا نایک رایج است، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده امریکا است. با درآمدی بالغ بر ۲۴٫۱ بیلیون دلار در یک سال مالی سال ۲۰۱۲ و به کار گیری بیش از ۴۴۰۰۰ نیروی کار در سراسر دنیا، نایکی یکی از چند شرکت بزرگ در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد.

ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ بیلیون برآورد شده که این شرکت را در این سال برترین تولید کننده محصولات ورزشی نموده است.. شرکت نایکی در ابتدا با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به صورت رسمی به نام NIKE تغییر نام داد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ