Take a fresh look at your lifestyle.

جذب مشتری برای تاکسی تلفنی

0

پرسش: مدیر یک تاکسی تلفنی در منطقه پاسداران تهران هستم که قصد سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌و‌کار خود را دارم. با توجه به حضور تاکسی تلفنی‌های بسیار زیادی که در این منطقه از تهران وجود دارد و بازار رقابتی که ایجاد شده، از نظر شما برای جذب مشتریان بیشتر و برقراری ارتباط مناسب با آنها چه برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی را باید اتخاذ کرد و برای مشتریان که خواستار خدمات بیشتری از تاکسی تلفنی‌ها هستند، چه خدماتی را می‌توان تعریف کرد؟

پاسخ کارشناس: با توجه به منطقه‌ای از شهر تهران که تاکسی تلفنی شما در آن واقع شده و مشتریانی که به این تاکسی تلفنی مراجعه می‌کنند، شما باید خدمات ویژه و لوکسی را برای آنها طراحی کنید. در مرحله اول باید شما به شناخت درستی از مشتریان دست پیدا کنید و بانک اطلاعاتی را در این باره جمع‌آوری کنید و از سیستم‌های IT در تاکسی تلفنی استفاده کنید.

به‌عنوان نمونه می‌توان سیستمی را طراحی کرد که مشتریانی که اشتراک تاکسی تلفنی دارند، با تماس از محل سکونت یا کار خود، به‌طور خود کار آدرس و نام آنها نمایان شود و اپراتوری که تماس‌های تلفنی را پاسخگو است، ارتباط مناسبی را با مشتریان برقرار کرده و با آوردن نام آنها حس خوبی برای مشتریان به همراه آورد.

از طرفی یکی دیگر از خدماتی که تاکسی تلفنی شما می‌تواند برای مشتریان ویژه خود در نظر بگیرد، طراحی تخفیفات و پروموشن‌های مختص این کسب‌و‌کار است. به‌عنوان نمونه می‌توانید برای مشتریانی که همواره از تاکسی تلفنی شما استفاده می‌کنند، تخفیفاتی را لحاظ کنید.

در این میان برخی از مخاطبانی که در آن منطقه از تهران زندگی می‌کنند، از خودروی کرایه‌ای استفاده می‌کنند. یکی از خدماتی که تاکسی تلفنی شما می‌تواند در راستای توسعه محصول انجام دهد، ارائه این خودروهای کرایه‌ای است و حتی می‌توانید برای این خودروهای لوکس راننده‌هایی را در نظر بگیرید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ