Take a fresh look at your lifestyle.

فراخوان شعار باشگاه مشتریان بانک تجارت

0

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک طی فراخوانی از هموطنان و مشتریان بانک تجارت دعوت کرد تا با ارسال شعارهای پیشنهادی خود در فراخوان انتخاب شعار باشگاه مشتریان این بانک شرکت کرده و برنده یک دستگاه خودروی سراتو شوند .

علاقمندان برای شرکت در این فراخوان باید ضمن داشتن شماره حساب بانک تجارت، عضو این باشگاه شوند. مهلت ارسال شعارهای پیشنهادی نیز حداکثر تا تاریخ ۱۵/۲/۱۳۹۵ تعیین گردیده است.

این باشگاه با هدف توسعه بانکداری مدرن مشتمل بر بانکداری مجازی، موبایل بانک، تلفن بانک، پرداخت‌های اینترنتی و استفاده از خدمات دستگاه‌های خودپرداز و کارت‌خوان و تشویق مشتریان بانک با استفاده بیشتر از بانکداری الکترونیک آغاز به کار کرده است و هم اکنون از طریق سایت اینترنتی این باشگاه به نشانی www.tejaratclub.ir در دسترس تمامی مشتریان قرار دارد.

برای آشنایی و عضویت در این  باشگاه اینجا را کلیک کنید.

باشگاه مشتریان بانک تجارت

برخی نکات در مورد فراخوان باشگاه مشتریان بانک تجارت :
– در کل اینگونه فراخوان ها جدای از ایجاد یک بستر بازاریابی کلامی، در راستای برندینگ تاثیرگذار است.
– محدودیت داشتن حساب بانک تجارت جهت شرکت در فراخوان از نظر کارشناسی دارای ایراداتی است:

۱- در صورتیکه هدف، کوتاه تر شدن زمان  و مراحل ثبت نام در جشنواره است. اما در عمل با ثبت نامی که تمام اطلاعات از دارنده حساب درخواست می‌گردد و بعد از به دریافت رمز دوم می‌رسد!! ، کاملاً در تناقض است (البته گویا این روش در تمام مراحل بانکی متداول است که اطلاعات تکراری را در تمام امور بانکی از مشتری دریافت می‌کنند)

۲- در صورتی که هدف، ایجاد بستری جهت جذب مشتری و افتتاح حساب است که در کل مسیر اشتباه است و با یک فراخوان این‌چنینی نمی‌توان به اهداف تعیین شده رسید.

۳- اگر هم هدف از این فراخوان آشنایی با باشگاه مشتریان بانک تجارت است، پس ایجاد محدودیت در عضوگیری، جز اینکه جامعه هدف را کوچک کند، نتیجه دیگری ندارد. و می‌توانست افتتاح حساب در برنامه‌های بعدی لحاظ شود.

می‌توان گفت این پروژه پس از فراخوان مؤسسه اعتباری عسکریه برای تغییر نام، دومین فراخوان بانکی در حوزه بازاریابی بانک‌ها در یک‌سال گذشته است. امیدواریم که این فراخوان همچون تبدیل شدن ناقص عسکریه به بانک ملل نیمه کاره نماند.

ارسال یک پاسخ