Take a fresh look at your lifestyle.

حضور در کلیپ شرکت

0

وب‌سایت‌ها در طول چند سال گذشته تبدیل به عضو جدانشدنی حوزه روابط عمومی شرکت‌ها و موسسات مختلف شده‌اند. امروزه اکثر مردم برای اطلاع از محصولات و حتی استخدام در شرکت‌ها ابتدا به ‌وب‌سایت آنها مراجعه می‌کنند. از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها و موسسات نیز فعالیت قابل قبولی را در اینترنت و در وب‌سایت‌های خود دارند. در عین حال تعداد کمی از این موسسات و شرکت‌ها به‌گونه‌ای خلاقانه و متفاوت از دیگران وب‌سایت خود را طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالبی که امروزه تکنولوژی در اختیار ما گذاشته است، امکان قرار دادن کلیپ و ویدئو با کیفیت بالا در اینترنت است. پس چرا نباید برای توسعه کسب‌و‌کار خود از این ویژگی بهره برد؟

ایده

اغلب مدیران از وب‌ سایت شرکت‌های خود برای ارائه فرصت‌های شغلی که در شرکت‌شان وجود دارد استفاده می‌کنند. در واقع آنها از وب‌سایت شرکت برای استخدام کارمند جدید و پر کردن پست‌های خالی شرکت‌شان بهره می‌برند.

با توجه به توضیحات فوق، قرار دادن یک کلیپ کوتاه در وب‌سایت شرکت که در آن مدیر شرکت یا فردی دیگر به بیان وضعیت شغل مورد نظر و همچنین ویژگی‌های فردی لازم برای استخدام می‌پردازد، بسیار تاثیرگذار‌تر و همچنین کم هزینه‌تر از قرار دادن یک آگهی معمولی در ستون تبلیغات روزنامه‌ها و مجلات مختلف است.

همچنین می‌توان از کلیپ‌های اینترنتی بسیار بیشتر از اینها نیز بهره برد. به عبارت دیگر از کلیپ‌های اینترنتی می‌توان در جهت توضیح کسب‌و‌کار خود، به تصویر کشیدن نحوه تولید کالا، شیوه مدیریت، انتظارات و تقاضاهایی که از همکاران دارید و از همه مهم‌تر رونمایی از محصولات جدید شرکت بهره برد.

نکته مهمی که در تهیه کلیپ ویدئویی برای وب‌سایت شرکت‌ها باید به آن توجه ویژه کرد، استفاده از یک مجری برای بیان متن مورد نظر است. در واقع در صورت حضور یک شخص در کلیپ، علاوه بر اینکه تاثیرگذاری کلیپ افزایش پیدا خواهد کرد، مردم نیز ارتباط بهتری با آن پیدا می‌کنند و به بیان ساده‌تر کلیپ طبیعی‌تر به نظر خواهد رسید.

همچنین برای طبیعی‌تر و تاثیر گذارتر جلوه دادن کلیپ‌های شرکت بهتر است که در صورت امکان خود شما به‌عنوان رئیس شرکت یا مدیر عامل شرکت جلوی دوربین قرار بگیرید، استفاده از افراد مشهور برای ضبط کلیپ نیز می‌تواند راهکار موثر دیگری باشد.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

– اگر در جلوی دوربین دچار استرس می‌شوید، برای ضبط کلیپ خود عجله نکنید. آن‌قدر جلوی دوربین تمرین کنید تا استرس و دلهره‌تان از بین برود. به یاد داشته باشید که بسیاری از مدیریت شرکت‌ها با دلهره و استرسی که در کلیپ‌ها و مراسم زنده از خود بروز می‌دهند نه تنها ویدئوی شرکت خود را تاثیر گذار‌تر نمی‌کنند، بلکه خود و برندشان را به نابودی می‌کشانند.

– کلیپ خود را خیلی طولانی نکنید. در حقیقت طولانی بودن ویدئو باعث طولانی‌تر شدن زمان دانلود و بارگذاری آن می‌شود و این در حالی است که همه مردم به اینترنت پرسرعت و مطلوب دسترسی ندارند.

– در صورت امکان از یک فرد حرفه‌ای برای ضبط کلیپ خود استفاده کنید. کیفیت ویدئو علاوه بر نحوه بیان شما تا حد زیادی به نوع فیلمبرداری آن نیز بستگی دارد.

ارسال یک پاسخ