Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات محیطی افتتاح مجموعه شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب

0


تبلیغات محیطی افتتاح مجموعه شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب

اکران محیطی در شرکت بهره برداری مترو تهران و اماکن عمومی نظیر میادین و بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه شهروند ، توسط سازمان زیباسازی انجام شد .
به گزارش پایگاه محیطی ، عیسی علیزاده با تاکید بر تبلیغات شهری در مجموعه شهر آفتاب تصریح کرد : تبلیغات محیطی با ۲ محور افتتاح نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب و همچنین بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دعوت مردم در حال اجراست .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در خصوص این تبلیغات محیطی ، اظهار داشت : این تبلیغات از یکم تا ۱۴ اردیبهشت ماه و همزمان با شروع نمایشگاه خواهد بود .
علیزاده افزود : به همین منظور ۱۵ روز اکران محیطی برای تبلیغات این دو نمایشگاه در نظر گرفته شده است که بخشی از اکران محیطی شامل مجموعه عکس ها ، نقشه ها و تصاویری است که در مجموعه شهرآفتاب به نمایش در خواهد آمد . بخش دیگری هم شامل تبلیغات محیطی در معرفی مجموعه شهر آفتاب و راه های دسترسی با وسایل نقلیه عمومی است .
وی با پرداختن به تبلیغات محیطی در سطح شهر تهران نیز گفت : این تبلیغات شامل دو دسته سازه های فرهنگی و سازه های تجاری است که تبلیغ درخصوص شهر آفتاب بر روی سازه های فرهنگی اکران می شود . این در حالیست که همزمان با اکران محیطی در شرکت بهره برداری مترو تهران و اماکن عمومی نظیر میادین و بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه شهروند نیز ، این تبلیغات توسط سازمان زیباسازی انجام شده است .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به طراحی لگو و شعار مربوطه در خصوص آغاز به کار همزمان این دو نمایشگاه خاطر نشان کرد : طراحی مبلمان ، نصب سرویس های بهداشتی و فضاسازی هنری و نصب المان ها در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از جمله مواردی است که در حال حاضر به آنها پرداخته ایم .
گفتنی است ، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اولین نمایشگاهی است که همزمان با بهره برداری از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می گردد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ