استعدادیابی، نتیجه حضور نسخه کوچک یک آژانس تبلیغاتی در دانشگاه
با توجه به ترویج استخدام کارآموزان در تابستان، آژانس تبلیغاتی «Solve» در شهر مینیاپولیس شاید از گذشته تاکنون هوشمندانهترین و جذابترین راهحل برای پیدا کردن مشتاقترین متخصصان تبلیغات را ارائه کرده باشد.
Solve یک نسخه مینیاتوری از لابی، فضای کاری مشترک و اتاق کنفرانس خود را در خیابان منتهی به کالجها در منطقه جغرافیایی «Midwest» ساخت.این فضا به انترنها فرصت امتحان شغلهای پنج دقیقهای برای کسب تجربه یک کارآموزی واقعی را داد.عملکرد خوب دانشجویان در این امتحان پنج دقیقهای فرصت مصاحبه و استخدام بهعنوان کارآموز را در این آژانس برای آنها فراهم کرد.
به گزارشامبیای نیوز، در این طرح ماموریتهای پنج دقیقهای، براساس علاقه افراد در حوزههای مدیریت امور مشتریان، رسانهها و خلاقیت، یک فرصت تمرینی پنج دقیقهای خاص به آنها داده شد. برای مثال، در بخش مدیریت امور مشتریان دانشجویان در قالب ارزیابی استراتژیک یک کمپین بنتلی تصمیم میگیرند که کمپین فوق تا چه حد براساس بریف پیش رفته است.