Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی تبلیغات در مرکز تعویض پلاک

0


معرفی تبلیغات در مرکز تعویض پلاک

امروزه، خودرو به عنوان یک کالای سرمایه ‌ای بخش قابل توجهی از اموال و دارایی‌‌های خانواده را تشکیل می ‌دهد و به تبع آن، نقل و انتقال خودرو نیز رایج ‌ترین معاملات افراد جامعه محسوب می‌شود. آگاهی از مراحل تنظیم سند و آشنایی با مقررات موجود در این زمینه می‌تواند در سلامت معاملات افراد و حفظ منافع آنها موثر باشد.
روزانه بسیاری از افرادی که قصد خرید و فروش خودرو را دارند، برای حداقل یکبار هم که شده برای ثبت پلاک و تعویض، نقل و انتقال خودرو و … به مراکز تعویض پلاک خواهند رفت و به جهت رفت و آمد زیاد افراد در این مکان، انجام تبلیغات محیطی موقعیت ویژه ای دارد. از همین رو مجله محیطی قصد معرفی تبلیغات در مرکز تعویض پلاک را دارد.

وظایف مراکز تعویض پلاک

این مراکز در راستای فعالیت های بنیاد تعاون ناجا اهداف اقتصادی داشته و در جهت بهبود و ارتقاء سطح معیشتی و تسهیلات رفاهی خانواده ناجا فعالیت می نمایند و انجام امور مربوط به تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو و موتورسیکلت و یکسان سازی پلاک وسائط نقلیه و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات انواع خودروها و موتورسیکلت های موجود در کشور و مالکین آنها از وظایف این مراکز میباشند. در حال حاضر ۲۵۸ مرکز تعویض پلاک و دفتر خدمات خودرویی در کشور وجود دارد که از این تعداد ۷ مرکز در تهران واقع است. این مراکز روزانه حدود ۱۲ هزار مورد تعویض پلاک در کشور انجام می‌دهند که از این تعداد حدود ۲۵ درصد در تهران انجام می‌شود.

نحوه اجرای تبلیغات در مراکز تعویض پلاک

مراکز تعویض پلاک که از زیر مجموعه های نیروی انتظامی هستند خدمات تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو و موتورسیکلت به منظور یکسان سازی پلاک وسائط نقلیه و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات انواع خودروها و موتورسیکلت های موجود در کشور می باشد مکان مناسبی برای اکران تابلوهای تبلیغاتی می باشد.
در واقع مرکز تعویض پلاک همانند شهری است که نیازهای بسیاری از افراد در این شهر مرتفع می گردد و کسانی که وسیله نقلیه دارند برای ساماندهی و به ثبت رساندن اسناد ناگزیرند از این شهر گذر کنند.
اکنون با نگاهی دقیق تر می توان به این نتیجه رسید، افرادی که از وسایل نقلیه استفاده می کنند تعداد کمی نیستند و وجود مرکزی برای اخد و تعویض پلاک و…از ضروریات هر شهری محسوب می شود و همین امر باعث شلوغی و ازدحام جمعیت در ساعات اداری می گردد.
به همین سبب بسیاری از صاحبین برند و صاحبین کالا متقاضی تبلیغات و اجاره بیلبورد در مراکز تعویض پلاک بخصوص در کلان شهرها می باشند که هم از اثر بخشی ویژه ای برخوردار می باشد و بعلاوه اینکه محیط اطراف را از یک نواختی خارج میکند.
نحوه اجرای تبلیغات در مراکز تعویض پلاک بدین شرح است که، شرکت ها و کانون های تبلیغاتی می توانند از صاحبین رسانه تابلوهای تبلیغاتی را اخذ نمایند و در اختیار مشتریان قرار دهند.

مزایای تبلیغات در مرکز تعویض پلاک

نمونه ای از مزایای تبلیغات و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مرکز تعویض پلاک شامل موارد ذیل می گردد:

  • شلوغی و ازدحام جمعیت باعث دیده شده تبلیغات توسط افراد می گردد.
  • نصب تابلوهای تبلیغاتی با نظارت قانونی اجرا می شود.
  • ارزان بودن اجاره تابلوهای تبلیغاتی در مرکز تعویض پلاک.

معایب تبلیغات در مرکز تعویض پلاک

برخی از معایب تبلیغات در مرکز تعویض پلاک به شرح ذیل می باشد:

  • در برخی مواقع به دلیل اینکه اکثر دارندگان خودرو باید مدت زمان زیادی را درصف طولانی برای تعویض پلاک سپری کنند.
  • حوصله و انگیزه نگاه کردن به تبلیغات را ندارند.
  • یکی دیگر از معایب تبلیغات در مرکز تعویض پلاک اینست که توسط افراد خارج از این مرکز دیده نخواهد شد.

چه تبلیغاتی در مرکز تعویض پلاک انجام می شود؟

تبلیغات نقش کلیدی در اداره شهر، فرهنگ سازی و تغییرنگرش شهروندان دارد و براین اساس مشخص نمودن جایگاه ویژه برای نصب بیلبوردهای تبلیغاتی بسیارحائذ اهمیت است.

در مراکز ویژه و خاصی مانند تعویض پلاک که تنها صنف نمایشگاه داران و افراد دارای خودرو و… حضور دارند،اغلب تبلیغات بانک ها و موسسات و تبلیغات مخصوص به راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد و تبلیغات کالاهای مصرف و لوازم خانگی و غیره در مرکز تعویض پلاک به چشم نمیخورد.

نمونه ای از تصاویر تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تعویض پلاک

اجاره بیلبورد در مرکز تعویض پلاک (2)

اجاره بیلبورد در مرکز تعویض پلاک (2)

اجاره بیلبورد در مرکز تعویض پلاک 4

اجاره بیلبورد در مرکز تعویض پلاک (2)

اجاره بیلبورد در مرکز تعویض پلاک (2)

اجاره بیلبورد در مرکز تعویض پلاک7

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ