Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری برای روابط عمومی‌ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد

0


مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری برای روابط‌ عمومی‌ها و خبرنگاران استان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری در یاسوج خبر داد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایکنا،  سیدمحمد موحدپور، مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری برای روابط‌ عمومی‌ها و خبرنگاران استان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری در یاسوج خبر داد .
وی افزود: این دوره آموزشی ساعت ۸,۳۰ دقیقه صبح شروع و در دو نوبت صبح و عصر در محل ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار می‌شود .
مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دوره آموزشی توسط استاد احمد توکلی، دکترای مدیریت رسانه، کارشناس ارشد در رشته ارتباطات و روزنامه‌نگاری، عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو هیئت داوران مطبوعات با ۳۰ سال سابقه مطبوعاتی در روزنامه‌های مختلف و تالیف ۱۰ جلد کتاب در همین رابطه برگزار می‌شود .
موحدپور یادآور شد: برای این دوره آموزشی توسط حوزه آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گواهی صادر خواهد شد .  
وی بیان کرد: متقاضیان ثبت‌نام به روابط عمومی استانداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۲۷۶۱۰ در وقت اداری یا همراه ۰۹۱۷۳۴۱۱۲۲۳ و یا ۰۹۱۷۷۴۱۶۶۵۰ تماس حاصل نمایند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ