Take a fresh look at your lifestyle.

عدم تمدید مهلت ثبت نام در سومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها

0


مهلت ثبت نام در سومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها که اردیبهشت ماه سالجاری برگزار می‌شود، تمدید نخواهد شد.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ستاد خبری هفته روابط‌عمومی، علی شوقی بنام دبیر این هفته با بیان این مطلب افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در این خصوص و از آنجا که تصمیم گرفته شده تا مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در یکی از روزهای هفته روابط‌عمومی برگزار شود، مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات تمدید نخواهند شد و تیم‌های علاقمند به حضور در این دوره تنها تا پایان هفته جاری مهلت دارند تا نسبت به تکمیل و ارسال مدارک خود اقدام نمایند.

شوقی بنام ادامه داد: سومین دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها یادوراه شهید شهید تقی ارغوانی، اولین شهید مدافع حرم جامعه روابط‌عمومی، به منظور ایجاد فضای رقابت سالم و ترویج فرهنگ ورزش در دستگاه‌های اجرایی کشور و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی جامعه روابط‌عمومی برگزار می‌گردد.

دبیرستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در پایان از علاقمندان دعوت کرد تا به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه حضور در این مسابقات با شماره تلفن ۸۸۸۰۷۴۵۳ تماس و یا به وبسایتwww.7pr.ir  مراجعه نمایند.

لازم به ذکر در طول دو دوره گذشته این رقابت‌ها، به ترتیب تیم‌های روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و روابط‌عمومی بانک شهر به مقام‌ قهرمانی دست یافته‌اند.

چهارمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ ۲۷ اردیبهشت لغایت ۲ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ