Take a fresh look at your lifestyle.

اجرای طرح نصب تابلو بر روی تاکسی های شهری آستارا

0


اجرای طرح نصب تابلو بر روی تاکسی های شهری آستارا

معاون شهردار و رئیس هیات مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری آستارا اعلام کرد : اجرای طرح نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی سقف تاکسی های شهری آغاز گردید .
به گزارش مجله محیطی ، جواد معیتی گفت : سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا با هدف بالا بردن سطح در آمد رانندگان تاکسی در راستای اجرای دستورالعمل ضوابط تبلیغات در ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام به تبلیغات مجاز شرکت ها و هتل های آستارا کرده است .
وی با اشاره به اینکه این طرح ابلاغی وزارت کشور است ، افزود : تمامی رانندگان ضمن رعایت ماده ۲۰۷ راهنمایی و رانندگی و پس از دریافت مجوزهای قانونی از هیات مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شهری آستارا در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی اقدام به دریافت تابلوی تبلیغاتی و نصب آن می کنند .
معاون شهردار و رئیس هیات مدیره سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری آستارا به عقد قرارداد رانندگان تاکسی با یکی از شرکت های تبلیغاتی پیش از دریافت تابلو اشاره کرد و گفت : جمع کثیری از مجموع رانندگان و مالکان ۴۵۰ دستگاه تاکسی شهری ، بی سیم و سفیر هما در مرحله نخست اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی کردند .
معیتی افزود : سایر رانندگان و مالکین تاکسی ها ، در صورت تمایل برای دریافت تابلوهای تبلیغاتی می توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری و شرکت مذکور مراجعه کنند .
وی با تقدیر از غلام رضا مصاحب مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری آستارا بیان کرد : در مراحل بعدی این طرح ، مالکین ۱۷۰ دستگاه تاکسی خطی زیر ۲۰ کیلومتر می توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل همگانی برای دریافت تابلوهای تبلیغاتی اقدام کنند .
شهرستان ۸۶ هزار نفری آستارا در غرب استان گیلان واقع شده و حدود ۶۲۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر و هم چنین محدوده ۲۰ کیلومتری حومه شهر به شهروندان خدمات رسانی می کنند .

ارسال یک پاسخ