Take a fresh look at your lifestyle.

تصویرسازی و بسته بندی چیپس میوه های Good Fruit

0

تایوان یک جزیره نسبتا کوچک است که توسط دریا احاطه شده است و به دلیل آب و هوای منحصر به فردی که دارد رشد میوه در آن به خوبی صورت می گیرد. ایده ی خشک کردن میوه در اینجا به همین دلیل شکل گرفته و رونق خوبی دارد. چهار چیپس میوه در تایوان از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار هستند و یک بسته ی میوه کامل را تشکیل می دهند: طالبی، آناناس، سیب و نارنگی.

محصولات Good Fruit این چهار چیبس را تولید می کنند و در بسته بندی های زیبا عرضه می کنند. تصویرسازی های روی بسته بندی این میوه ها گویای داستان هر میوه در این کشور است و شما می توانید این داستان ها را در کاغذهای موجود در بسته بندی بخوانید و بیشتر از خوردن آن ها لذت ببرید. این کار خلاقانه باعث شده تا محصولات این شرکت از محبوبیت بیشتری برخوردار گردند.

در هر طرف جعبه داستان یکی از چهار میوه را در فصل مختص خودش نوشته اند. در بهار طالبی، در تابستان آناناس، در پاییز سیب، و در زمستان نارنگی. و این کار به این معنی است که شما در هر فصل می توانید بهترین میوه ها را داشته باشید.

تصویرسازی و طراحی بسته بندی این محصولات را طراح گرافیک تایوانی lee chieh-ting بر عهده داشته است. در ادامه بخشی از پروژه تصویرسازی و بسته بندی این محصولات را مشاهده می نمایید.

Good-fruit (9)Good-fruit (3)Good-fruit (6)Good-fruit (2)Good-fruit (4)Good-fruit (1)Good-fruit (5)Good-fruit (10)Good-fruit (11)Good-fruit (7)Good-fruit (8)

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ