Take a fresh look at your lifestyle.

سمینار نیم روزه ی تکنیک های تدوین شعار سازمانی و تنظیم شعار تبلیغاتی

0

هویت کلامی اولین و فراگیرترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود، امروزه برندها برای حضور همیشگی در ذهن مشتریان ویادآوری رسالت وفلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به انتخاب شعارهای سازمانی می زنند. شعار انتخاب شده درکنارنام تجاری ولوگو می تواند نقش بسیار مهمی در جایگاه یابی و یادآوری نام شرکت بازی کند. علاوه براین، شعارها بیانگر اهداف و نگاه برند نیز هستند. در حقیقت شعار مختصرترین و ظریف ترین شکل از بزرگ ترین ادعای یک سازمان است.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
پرتال دانشگاهی کشور Iran University Portal : آخرین مطالب دوره و محصولات آموزشی – آموزش بازاریابی و فروشдимми фитнес в марьиноотдых на ۱ мая ۲۰۱۵gig sketchaltezza танзанияспособы продвижения бренда в интернетенациональный парк килиманджартанзани¤ парк нгоронгороaltezza турдоговор краткосрочного займа с учредителем образецзаявление на выдачу кредита образецкупить сковородку с керамическим покрытием москвакастрюли биолчугунная сковорода грильрепутация в интернете sermпанели оспприбор от простатитакоммуникации в каркасном домеporsche cayman car cover problemsцена укладки паркета за квадратный метрсимиланские острова это гдекилиманджаро восхождениеseattle seo firm

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ