Take a fresh look at your lifestyle.

نگاهی به راهکارهای تبلیغات روی موبایل

0

image

همه ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است. بررسی‌هایی که در آخر سال میلادی ۲۰۱۵ صورت گرفته‌اند، نشان می‌دهند که در سال گذشته صنعت موبایل شاهد رشدی ۷۶ درصدی بوده.

 

برخی از کسب‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این شکل‌اند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد. در ادامه به معرفی دو راهکار می‌پردازیم که در حال حاضر داخل ایران در دسترس هستند و به کمک آنها می‌توانید تبلیغات موبایلی خود را شروع کنید.

 

تبلیغات درون اپلیکیشنی

این تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود و در حال حاظر فقط برای نمایش آگهی‌ها در سیستم‌عامل اندروید است. این شیوه تبلیغاتی در زمانی بوجود آمد که صاحبان اپلیکیشن‌ها به این فکر افتادند که به کسب درآمد بیشتری از اپلیکیشن‌های بپردازند.

 

تبلیغات روی صفحات وب در موبایل

طبق گزارش ای‌نتورک، ۴۰٪ ترافیک وب در ایران را موبایل، ۷٪ تبلت و ۵۳٪ باقیمانده را دسکتاپ تشکیل می‌دهد. در این حالت از تبلیغات موبایلی، تبلیغات شما در صفحات وب، روی موبایل و تبلت نمایش داده خواهند شد.

بهتر است که چنین راهکار تبلیغاتی‌ای را با آژانس‌هایی امتحان کنید که به واسطه هدفمندی موبایلی و تبلیغات روی تبلت‌ها، می‌توانند شما را فقط به کاربران این گجت‌ها نمایش دهند.

اخیرا دو کمپین در دو حالت گفته شده در ای‌نتورک راه‌اندازی شده‌اند که هر دو کمپین، ۱۲٪ نصب اپلیکیشن و عضویت در کانال تلگرام داشته‌اند.

 

جالب اینجاست که متخصصانی که در زمینه موبایل به فعالیت می‌پردازند، پیشبینی می‌کنند که رشد موبایل همواره ادامه خواهد داشت و به نظر می‌آید که تبلیغات موبایلی هم بیش از پیش مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ