Take a fresh look at your lifestyle.

مدیریت بازار تجارت الکترونیک

0

بازار تجارت الکترونیک آشفتگی خاصی دارد و فعالیت در این حوزه برای کسب و کارها سخت و دشوار است. کسب‌و‌کارهای این حوزه باید بر عملکرد تمامی رقبای خود اشراف داشته باشند و با در نظر گرفتن آنها در بازار مورد نظر گام بردارند. چون امکان دارد کسب وکاری در این حوزه با اجرای یک شیوه متفاوت به راحتی تمامی مشتریان را به سمت خود جذب کند. در این بازار آشفته، تحویل اجناس به مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است. شاید بتوان گفت تحویل درست اجناس به مشتریان رمز موفقیت کسب وکارهای الکترونیک است.

مشتریان چنین کسب وکارهایی خواستار انعطاف‌پذیری، سرعت و اطمینان‌ هستند. برخی از کسب‌وکارهای این حوزه سعی کردند با شناسایی زمان‌هایی که برای مشتریان مناسب است، تحویل اجناس را راحت‌تر کنند برای مثال سایت آمازون با تحویل‌های محصولاتش در روز یکشنبه توسعه زیادی پیدا کرده‌است. این سایت معروف با بسیاری از کسب‌وکارها در حال همکاری است و در تلاش است که زمان تحویل محصولاتش را به حداقل برساند.

بنابراین، علاوه بر روز، زمان تحویل محصولات نیز برای کسب وکارهای این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است. زمان و روزی که نباید تغییر کند، چون مشتریان نسبت به آن بازخورد منفی نشان می‌دهند و این کار باعث ایجاد مشکلاتی برای کسب وکارها خواهد شد.

ارسال یک پاسخ