Take a fresh look at your lifestyle.

فروش میلیاردی با طعم تابستانی

0

cover

اول- مشتری های ویژه خود را دریابید

برای مشتری های ویژه جشن یا مراسمی تدارک ببینید همه ی آنها را دعوت کنید و برنامه جشنواره فروش یا توضیح محصول خودتان را را کامل به آنها توضیح دهید یک پذیرایی مناسب در یک مکان جذاب طبیعتا به مطرح شدن بیشتر برند شما میشود

دوم- برای مشتری های کوچک تر

بک مسابقه ویژه ترتیب دهید و جایزه ای وسوسه انگیز تدارک ببینید. در فصل تابستان تاتر و فیلم های زیادی اجرا میشوند و برنامه‌های فرهنگی‌ زیادی وجود دارد.  میتوانید حرکتی فرهنگی انجام داده و چند بلیط تاتر خوب برای برنده و خانواده اش کنار بگذارید

سوم- بازار گرمی برای مشتری های تازه وارد

تابستان بهترین فصل فروش است اگر به این نکته توجه کنید . به مشتری خود ایمیل یا پیامک بزنید و توضیح دهید اگر فلان محصول را بخرد دو نا از همان محصول به صورت رایگان یا ۵۰ درصد تخیف دریافت میکند آن وقت میتوانید راحت بنشینید و از نتایج جادویی آن لذت ببرید

چهارم- تنظیم مجدد قیمت ها

میخواهم یک راز در بازار یابی را به شما بگویم: اگر سه محصول با قیمت ها و ویژگی های متفاوت دارید و میخواهید محصول ویژه ای که قیمت بالاتر و طبیعتا سود بیشتری برای شما دارد را بفروشید. یکی از دو محصول با قیمت پایین تر را انتخاب کنید و قیمت آن را با محصول ویژه یکی کنید. در این حالت مشتری به بررسی ویژگی این دو محصول با  توجه قیمت یکسان میپردازد و محصول ویژه ای که شما انتخاب کرده اید را خریداری میکند.

شما چه ایده ای دارید؟ آیا باز هم تابستان فصلی برای فروش میلیاردی نیست؟

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ