فروش میلیاردی با طعم تابستانی
اول- مشتری های ویژه خود را دریابید
برای مشتری های ویژه جشن یا مراسمی تدارک ببینید همه ی آنها را دعوت کنید و برنامه جشنواره فروش یا توضیح محصول خودتان را را کامل به آنها توضیح دهید یک پذیرایی مناسب در یک مکان جذاب طبیعتا به مطرح شدن بیشتر برند شما میشود
دوم- برای مشتری های کوچک تر
بک مسابقه ویژه ترتیب دهید و جایزه ای وسوسه انگیز تدارک ببینید. در فصل تابستان تاتر و فیلم های زیادی اجرا میشوند و برنامههای فرهنگی زیادی وجود دارد. میتوانید حرکتی فرهنگی انجام داده و چند بلیط تاتر خوب برای برنده و خانواده اش کنار بگذارید
سوم- بازار گرمی برای مشتری های تازه وارد
تابستان بهترین فصل فروش است اگر به این نکته توجه کنید . به مشتری خود ایمیل یا پیامک بزنید و توضیح دهید اگر فلان محصول را بخرد دو نا از همان محصول به صورت رایگان یا ۵۰ درصد تخیف دریافت میکند آن وقت میتوانید راحت بنشینید و از نتایج جادویی آن لذت ببرید
چهارم- تنظیم مجدد قیمت ها
میخواهم یک راز در بازار یابی را به شما بگویم: اگر سه محصول با قیمت ها و ویژگی های متفاوت دارید و میخواهید محصول ویژه ای که قیمت بالاتر و طبیعتا سود بیشتری برای شما دارد را بفروشید. یکی از دو محصول با قیمت پایین تر را انتخاب کنید و قیمت آن را با محصول ویژه یکی کنید. در این حالت مشتری به بررسی ویژگی این دو محصول با توجه قیمت یکسان میپردازد و محصول ویژه ای که شما انتخاب کرده اید را خریداری میکند.
شما چه ایده ای دارید؟ آیا باز هم تابستان فصلی برای فروش میلیاردی نیست؟