Take a fresh look at your lifestyle.

انتصاب سرپرست روابط عمومی شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی

0


معرفی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی با حضور مدیرعامل و سایر مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهندس “محسن طرزطلب” در این نشست با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمانها اظهار داشت: وظایف و نقش روابط عمومی ها در شرکت‌های مادرتخصصی که در حوزه‌های متعددی چون احداث، توسعه و بهره‌برداری پروژه‌های عظیم ملی حضور فعال دارند، بسیار حساس و خطیر است .
وی تاکید کرد: حوزه روابط عمومی بسیار وسیع است و هرچه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها با برنامه‌ریزی بیشتر، عمل نمایند، به همان میزان سازمان‌های متبوعشان امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد .
طرزطلب با اشاره به افزوده شدن حوزه روابط بین‌الملل به روابط عمومی شرکت، اظهار داشت: امیدواریم با همیاری همکاران دفتر روابط عمومی و برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه اطلاع‌رسانی پیرامون احداث پروژه و بهره‌برداری، ارتباطات با همکاران، شرکت‌های زیرمجموعه، سازمان‌های همکار و سایر ذی‌نفعان اقدامات مناسب و شایسته صورت پذیرد .
در ادامه “غلامحسین مقیمی”، سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل در این جلسه اظهار داشت: نوع نگاه به روابط عمومی از تبلیغات صرف به سوی پیش‌بینی بحران‌ها و حل مساله و چالش‌ها تغییر کرده است .
وی فضاسازی برای جذب سرمایه، اجرای پروژه ایجاد حمیت و پیوستگی در بین کارکنان را از جمله وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: موفقیت روابط عمومی مستلزم کار تیمی و خواست سازمانی است و امیدوارم با کمک همکاران موفق به شناساندن شرکت در مجموعه وزارت نیرو و سایر سطوح کشور شویم .
همچنین “سیدشنتیا صفوی” در ادامه جلسه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در یک سال و نیم گذشته در دفتر روابط عمومی، از حمایت‌های همه جانبه مدیریت عامل و همکاری همکاران متعهد و دلسوز دفتر روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد .
در پایان جلسه حکم انتصاب غلامحسین مقیمی به سمت سرپرست دفتر روابط عمومی و امور بین الملل و لوح تقدیر از خدمات مدیر پیشین اهدا شد

ارسال یک پاسخ