Take a fresh look at your lifestyle.

تجربه دوو ماراتن با کفش Rockport

0


تجربه دوو ماراتن با کفش Rockport

خلاقیت و ابتکار در طرح ‌های تبلیغاتی یکی از امتیازات یک محصول نسبت به رقباست، به همین جهت کفش Rockport برای نمایش راحتی کفش علاوه بر شیک بودن آن، نمایی از مسابقات هیجان انگیز دوو ماراتن در نیویورک که از مشهورترین دوهای ماراتن جهان است را به نمایش گذاشته تا به مخاطبان نشان دهد ازاین محصول در مسابقات استفاده می شود.

کفش Rockport با نشان دادن بهترین مسابقات سعی در جلب نظر مشتریان خود دارد و از جهتی نمایش تاکید بر استفاده ورزشکاران از این کفش به اعتبار این برند بیش از پیش خواهد افزود و تبلیغات کفش Rockport نمونه ای از تبلیغات اثر گذار و هوشمندانه برای تمایز در بین سایر رقبا می باشد.

طراح:guerrillacomm

تاریخـچه پیدایش دو و میدانی در جهان و ایران

ورزش های دو و میـدانی مدرن امروزی، منشأ اولیه از زمان گذشته بسیار دور می باشند ولی امروزه این ورزش ها در اثر تغییر و تحولات زیادی در آنها ایجاد شده و به صورت امروزی در آمده است. به طور کلی از مسابقات دوران یــونانباستان تجارب زیادی به دست می آید و سوابق تاریــــخ بسیاری از ورزش های مــدرن از آن به دست می آید و پایه گذاری بازی های المپیک به ما نشان می دهد که دکوردهایی در سال ۷۷۶ سال قبل از میــلاد مسیح به دست آمده است. اولین دوره مسابقات دو و میدانی د ۴۵۳ سال قبل از میلاد مسیح برگزار شد و در آن زمان پیست های دو و میدانی یه شکل خط مستقیم و یا به شکل نعل C اسبی برگزار می شد و در برخی از مسابقات دو و میدانی طول استادیوم تا ۱۹۲ متر در خط مستقیم اجرا می شد.
در مسابقات دو های سرعت ، از بلوک های استارت سنگی و شیار دار که در استادیوم به طور ثابت ساخته شده بود شروع می شد و دوندگان بدون پوشش مناسب برای پاها ،روی زمین سفت و سخت می دویدند. درآن زمان استارت به شکل های مختلف بوده است. به عنوان مثال اراد روی پنجه پا ایـستاده و سپس استارت و افراد شروع به حرکت می کردند. اما در قرن نوزدهم میلادی این استارت ، در دوهای سرعت به حالت نشسته تغییر کرد که اولین بار توسط آقای مایک مورفی که استاد دانشگاه لندن بود ابداع گردید و بعداً توسط دونده ای از انگلیس به نام شریل به اجرا در آمد.

ورزش دو و میدانی در ایران توسط آقای رحمت ا… ایزد پناه بنیان گذاری شده و این فرد باعث احیای ورزش در ایران شده است. علامت اختصاری فــدراسیون بین المللی I.A.A.Fمی باشد. تعداد کشورهای عضو در جهان ۲۱۰کشور می باشد. تا قبل از قرن نوزدهم مسابقات دو و میدانی برای زنان پیش رفت کندی داشته است و در قرن بیستم به طور واقعی مسابقات زمان مطرح گردید و اولین مسابقه بین المللی بانوان در سال ۱۹۲۱برگزار شده و از سال ۱۹۲۸مسابقات دو و میدانی در المپیک برگزار شد.

 

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ