Take a fresh look at your lifestyle.

گسترش کسب‌و‌کار

0

پرسش: طراح لباسی در تهران هستم که در حال حاضر با چند مزون در سطح شهر تهران همکاری می‌کنم، اما به تازگی قصد گسترش کسب‌و‌کار خود را دارم. از نظر شما باید چگونه چنین کسب‌و‌کاری را گسترش دهم و چه اقداماتی را در این راستا باید برنامه‌ریزی کنم؟

پاسخ کارشناس: با توجه به اینکه بیشتر فروش شما از طریق مزون‌ها است پیشنهاد می‌شود محصولات خود را توسعه دهید و روی نحوه توزیع و تبلیغات آن سرمایه‌گذاری‌های جدی انجام دهید؛ به‌عنوان نمونه شما می‌توانید با یکی از گالری‌های عکاسی همکاری‌هایی را داشته و از طریق مدل‌های رایج لباس‌هایی را که طراحی می‌کنید عکسبرداری کنید. این موضوع باعث می‌شود محصولاتی که شما طراحی می‌کنید بهتر دیده شود و مخاطبان را جذب کند.

در قدم بعدی شما می‌توانید این محصولات را در قالب کاتالوگ‌ها در مزون‌هایی که با آنها همکاری می‌کنید قرار دهید. از طرفی یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام دهید این موضوع است که روی فضای مجازی تبلیغاتی را انجام و سرمایه‌گذاری‌های جدی را در این بخش انجام دهید؛ به‌عنوان نمونه می‌توانید صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی را برای خود راه‌اندازی کرده و محصولات طراحی شده را به نمایش بگذارید.

در این میان می‌توانید آدرس صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی خود را در کاتالوگ‌هایی قرار دهید که مخاطبان بتوانند از این طریق وارد صفحه اینستاگرامی و کانال تلگرامی شما شوند. یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه معرفی محصولات خود می‌توانید انجام دهید این موضوع است که با فروشگاه‌ها و مزون‌های دیگر مذاکره کرده و کاتالوگ‌های خود را در این محل‌ها قرار دهید و در صورت جذب مشتری پورسانتی را به این فروشگاه‌ها یا مزون‌ها پرداخت کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ