Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی توانمندی های فعالان روابط عمومی در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی اردبیل

0


رییس نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل گفت : معرفی توانمندی های فعالان روابط عمومی از اهداف اصلی نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان است .

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از تابناک، فرهاد عظیمی آموزش دست اندرکاران روابط عمومی و کمک به ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت های آنان را از دیگر اهداف این رویداد علمی عنوان کرد و ادامه داد : هریک از فعالان روابط عمومی در بخش دولتی و خصوصی می توانند با ثبت نام در بخش کارگاه های آموزشی سمپوزیوم از مباحث روز آمدی که برای طرح در این کارگاه ها پیش بینی شده بهره مند شوند .

عظیمی تصریح نمود : بخش نمایشگاهی سمپوزیوم نیز فرصتی متفاوت برای عرضه گوشه هایی از فعالیت ها و توانمندی های دست اندرکاران حوزه روابط عمومی است که امید می رود با همت این قشر به بهترین نحو برپا شود .

وی راه اندازی تارنمای سمپوزیوم در شبکه جهانی را یادآور شد و اضافه نمود : تمامی دانشجویان ، مدیران و کارکنان روابط عمومی در سراسر استان می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر و ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر با شماره تلفن ۳۳۲۵۵۶۸۴ با دبیرخانه سمپوزیوم تماس گرفته و تا ۲۰ فروردین برای شرکت در سمپوزیوم ثبت نام کنند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ