Take a fresh look at your lifestyle.

ساماندهی تابلوهای تبلیغات محیطی امری ضروری است

0


ساماندهی تابلوهای تبلیغات محیطی امری ضروری است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان ، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی را در کنار زیباسازی شهری امری مهم خواند و اظهار داشت : باید نسبت به ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی توجه ویژه ای داشته باشیم .
به گزارش مجله خبری محیطی ، عبدالرسول جان‌نثاری در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت : با توجه به اقدامات ارزنده سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در سال آینده بودجه‌ ی خوبی به بخش زیباسازی شهرداری اختصاص داده شده است و این اقدام زمینه‌ساز انجام اقدامات خوبی در سطح شهر و زیبایی بصری اصفهان بیش از گذشته خواهد شد .
وی ادامه داد : هدفمند کردن فعالیت‌های زیباسازی در شهر اصفهان امری ضروری است و باید با تعریف سند چشم انداز ۱۰ ساله این اقدامات را اجرایی کرد .
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تاکید بر توجه به جنبه‌های جامعه شناسی و روان شناسی و همچنین خلاقیت و نوآوری در حوزه تبلیغات شهری ، افزود : جانمایی طرح‌ها نیز باید در این راستا مورد توجه قرار گیرد .
جان‌نثاری خاطر نشان کرد : در گذشته نسبت به ساماندهی تابلوهای شهری غافل بوده‌ایم و از این پس باید به این امر توجه بیشتری داشته باشیم زیرا ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در کنار زیباسازی شهری امری ضروری است .
وی به تابلوهای بزرگ و ناهمگون در سطح شهر اصفهان که سیمای شهر را مخدوش ساخته است اشاره کرد و گفت : باید توجه داشت که هر کس در اندازه توان خود شهر را اشغال کرده و نباید این رویکرد ادامه داشته باشد .
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اصفهان استفاده از سیاست‌های تشویقی برای ساماندهی فضای شهر و زیباسازی آن را امری ضروری دانست و افزود : برای بحث زیباسازی باید به مقوله مشارکت مردمی اهمیت ویژه بدهیم و مردم برای قسمت‌های مشرف به گذر نماد خوبی انجام می‌دهند و برای سایر وجوه با یک پلاستر ساده کارشان را رها می‌کنند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ