Take a fresh look at your lifestyle.

طراحی ایستگاه اتوبوس در کمپین پپسی

0

شرکت Max در راستای کمپین «باور نکردنی» یا  Unbelievable  خود یک ایستگاه اتوبوس در لندن را به شکلی باورنکردنی طراحی کرد!این شرکت در این ایستگاه در خیابان آکسفورد، با استفاده از تکنولوژی دیجیتال، افراد منتظر را به اشتباه انداخت.

در صفحه نمایشی که در ایستگاه کار گذاشته شده بود، تصاویر به نحوی منعکس می‌شد که گویا اتفاقی عجیب در حال رخ دادن است، مثلا فضایی‌ها حمله کرده‌اند، روباتی با چشمانی مجهز به لیزر به شهر هجوم آورده یا پلنگی در سطح شهر در حال حرکت است و غیره. خانم راشل هلمز، مدیر ارشد بازاریابی در PepsiCo UK گفت: «این کار کاملا با جایگاه باورنکردنی پپسی مکس همراستا بود، از برنامه‌ریزی مبتکرانه در مورد رسانه (به کار گرفته شده) تا خلاقیت فوق‌العاده (اجرای) آن.»

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ