تبلیغ محیطی خلاقانه جاروبرقی سامسونگ
سامسونگ برای تبلیغ جاروبرقی پرقدرت خود Motion Sync، شیوهای منحصر به فرد را به کار گرفته و در واقع با کمپین خاص خود توانسته است شیوهای موثر را به کارگیرد. این شرکت با بهره گرفتن از روشی تخیلی، توجه عابران پیاده در هلند را جلب محصول جدیدش کرد.به گزارش آژانس ایران نوین، تیم طراح کمپین، پنل گردانی را در شهر کار گذاشتند که یک مدل از جاروبرقی Motion Sync روی آن قرار گرفته بود و هر بار که پنل برای نشان دادن تصویر تبلیغات بعدی شروع به گردش میکرد، این طور به نظر میآمد که جاروبرقی روشن شده و شروع به مکش تبلیغ میکند و قدرت بالای آن اجازه نمیدهد که تبلیغ بعدی ظاهر شود و به سرعت تبلیغ سامسونگ به بالا برمیگشت.
جالب آنکه صدای کلاسیک جاروبرقی نیز هنگام روشن شدن آن به گوش میرسید و حس بیننده را از این تبلیغ دوچندان میکرد.با این شیوه بسیار خلاقانه، در ذهن بیننده، قدرت بالای مکش جاروبرقی تداعی میشد و تبلیغ هم سمعی و هم بصری بر افراد تاثیر خود را میگذاشت.