Take a fresh look at your lifestyle.

کارت شناسایی شاد

0

یک برند نوشیدنی در کمپین خود در پرو، مردم را تشویق می‌کند که لبخند بزنند. تحقیقات نشان داده است پرو یکی از کشورهای غمگین در منطقه است و کوکاکولا می‌خواهد تغییر کوچکی ایجاد کند. این شرکت از مردم پرو درخواست کرده عکس خود را برای صدور کارت‌های شناسایی ارسال کنند و در این کشور باجه‌هایی را کارگذاشته است که می‌توان به کمک آنها عکس گرفت و برای عکس گرفتن تنها کافی است لبخند بزنید!همچنین این شرکت با مغازه‌هایی که این دستگاه‌ها در آنها جای گرفته است همکاری کرد تا بابت هرعکس خندان گرفته شده، یک کوکاکولای مجانی داده شود.

به گزارش آژانس ایران نوین، از این کارت‌های شناسایی به نام «کارت شناسایی شاد» یا «Happy IDs» حتی به‌عنوان کارت تخفیف نیز می‌توان استفاده کرد.این کمپین یکپارچه شامل بیلبورد، تبلیغ در تلویزیون و تبلیغات آنلاین نیز هست که همگی مردم را به نشان دادن شادی خود تشویق می‌کنند. آژانس تبلیغاتی McCann با همکاری Havas Lima این کمپین را اجرا کردند.

در تیزر این تبلیغ می‌شنوید:«پرو تمام امکانات را برای اینکه کشوری شاد باشد دارد؛ فرهنگی غنی، طبیعتی متنوع و اقتصادی فوق‌العاده در حال رشد در دوره بحران‌های مالی جهانی، ولی وقتی صحبت از شاخص شادی می‌شود پرو هنوز در میان کمترین‌های منطقه است، کوکاکولا تصمیم گرفته آن را تغییر دهد…، بنا به دلایلی هر پرویی در کارت ‌شناسایی خود با صورت غمگین همیشگی‌اش ظاهر می‌شود، در حالی‌که در پرو قانونی نیست که شما را برای گرفتن کارت شناسایی از لبخند زدن منع کند.

اینجا بود که کوکاکولا فرصتی را پیدا کرد تا شادی را در سراسر کشور منتشر کند، کوکاکولا تقدیم می‌کند: کارت شناسایی شاد. از آنجا که شما باید خود عکسی تهیه کنید تا کارت شناسایی بگیرید، ما باجه‌های عکاسی در نقاط استراتژیک در سراسر پرو نصب کردیم تا عکستان را بگیرید.

شما نباید دکمه‌ای را فشار می‌دادید، تنها لازم بود لبخند بزنید، یک کمپین یکپارچه از این ایده پشتیبانی کرد که مردم به نشان دادن شادی خود تشویق شوند، به جز این ما با مغازه‌های عکسبرداری قرارداد بستیم که اگر کسی برای کارت شناسایی خود عکسی با لبخند گرفت، یک کوکاکولا رایگان دریافت کند، در ماه‌های اولیه راه‌اندازی، ۹۰درصد از کارت های ‌شناسایی‌ صادره توسط دولت، کارت های شناسایی شاد بودند به کارت شناسایی شاد حتی کارت هدیه شد و شما می‌توانستید از تخفیف زیادی تنها با ارائه آن برخوردار شوید، این ایده خبری خوشحال‌کننده در تلویزیون، رادیو، دنیای مجازی و روزنامه‌های چاپی منتشر شد.

در رسانه‌های اجتماعی صحبت در مورد شادی در پرو به موضوعی داغ بدل شد. برای آنچه این کشور را ممتاز می‌کند ارزش قائل شوید و به تمام صورت‌ها لبخند بنشانید، جنبش شادی، مشخصه کشور پرو را تغییر داد و به‌زودی به دیگر کشورها وارد خواهد شد و شادی را در سراسر منطقه منتشر خواهد کرد.»

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ