Take a fresh look at your lifestyle.

اجرای کمپین تبلیغاتی برای رفع بوی بد دهان

0

مردم همیشه درباره نحوه رفع بوی بد دهان نگران هستند. این مشکل یکی از بدترین دشمنانی است که روی اعتماد به نفس و تعامل اجتماعی افراد در زندگی روزمره تاثیر می‌گذارد. در میان اسپری‌ها، نوارهای نعنا و محصولات مختلفی که هر روز از آنها استفاده می‌کنیم، جویدن آدامس از گذشته تاکنون همیشه قدرتمندترین و محبوب‌ترین راه‌حل به شمار رفته است. برای کمک به رفع این مشکل، یک شرکت تولیدکننده قهوه به نام Seattle Coffee Company با همکاری آدامس اوربیت متعلق به برند Wrigley کمپینی به نام «Coffee On The Go, Clean teeth On The Go» را راه‌اندازی کرده که روی حل این معضل همیشگی تمرکز دارد.

به همه مصرف‌کنندگانی که نوشیدنی مورد علاقه خود را در یک فنجان کاغذی خریداری کرده اند، یک عدد آدامس اوربیت چسبانیده شده روی فنجان قهوه داده خواهد شد. به علاوه، مشتریانی که یک ماگ سرامیکی را به فنجان کاغذی ترجیح می‌دهند، شاهد یک بسته خواهند بود که از دستگیره آن آویزان است. Wrigley همواره به‌عنوان یک برند پیشتاز در زمینه بازاریابی مستقیم مطرح بوده و در سال ۱۹۱۵ نخستین کمپین بازاریابی مستقیم در سراسر امریکا را راه انداخت که بسته‌های آدامس را به همه آدرس‌های ذکر شده در دفاتر تلفن ایالات متحده می‌رساند.

این شرکت در مورد اخیر یک آستین سفارشی روی فنجان قهوه طراحی کرده و راه‌حلی برای تحویل یک بسته آدامس برای نمونه به هر مشتری هنگام خرید یک فنجان قهوه از شرکت Seattle Coffee Company ارائه داده است. به این ترتیب احساس برخورداری از دندان‌هایی تمیز با همه مشتریان در طول دوره این کمپین یعنی فصل زمستان به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فعلا این کمپین در بازار افریقای جنوبی اجرا شده و هیچ اطلاعاتی مبنی بر توسعه این نوع تبلیغات با عنوان بازاریابی متقابل در قاره‌های دیگر در دسترس نیست. این آستین‌های قهوه توسط یک آژانس تبلیغاتی و ارتباطاتی تمام عیار به نام DDB و یک استودیو دیزاین در افریقای جنوبی به نام Tag 8 طراحی شده‌اند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ