Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغ برند پوشاک در آستانه نوروز

0

پرسش: نمایندگی یکی از برند‌های پوشاک در شهر نور را دارم و با نزدیک شدن به ایام عید نوروز قصد برنامه‌ریزی‌های مناسبی را جهت جذب بیشتر مشتریان دارم. از نظر شما در این راستا چه اقداماتی را می‌توان انجام داد و چگونه می‌توان تبلیغات مناسبی را ساماندهی کرد؟

پاسخ کارشناس: در ایام عید نوروز گردشگران زیادی به شمال کشور مسافرت می‌کنند و چون شهر نور یکی از شهرهای بین راهی است، قطعا مسافران زیادی از این مسیر عبور می‌کنند؛ با توجه به این موضوع می‌توان تخفیف‌هایی را برای مشتریان خود در نظر گرفت و این موضوع را از طریق تبلیغات محیطی و طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی لحاظ کرد؛ البته طراحی بیلبورد و ایجاد آن باید متناسب با بودجه تبلیغاتی شما باشد اما در صورتی که در این اندازه قصد تخصیص بودجه تبلیغاتی را ندارید، می‌توانید از کانال‌های رسانه‌ای دیگر استفاده کنید؛ به‌عنوان نمونه از بانک‌ شماره‌ تلفن مشتریان خود استفاده کرده و پیام‌های تبلیغاتی را برای مخاطبان طراحی کنید.

این پیام‌ها می‌تواند حاوی جملات جذابی باشد که مخاطبان را ترغیب به حضور در فروشگاه شما کند یا این پیام‌های تبلیغاتی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. حتی می‌توان در شبکه‌ اجتماعی مانند اینستاگرام مسابقاتی را طراحی کرد که مخاطبان از این طریق ترغیب به حضور در فروشگاه شوند؛ این گونه مسابقات می‌تواند در ویروسی شدن نام برند فروشگاه شما بسیار مثمر ثمر واقع شود.

یکی از پیشنهادها در این زمینه این موضوع است که از مخاطبان اینستاگرامی خود بخواهید که عکس سلفی را با محصولاتی که قبلا از فروشگاه شما خریداری کرده‌اند، بگیرند و آن را در صفحه‌ اینستاگرام خود با هشتگ فروشگاه شما منتشر کنند و به‌مخاطبی که عکس او بیشترین بازدید را داشته، جایزه‌ای داده شود؛ از این طریق مخاطبان دیگر جذب فروشگاه شما می‌شوند؛ البته اقدامات خلاقانه‌ دیگری نیز می‌توان در این راستا انجام داد و برنامه‌ریزی و ایجاد آن قطعا نیازمند تخصیص بودجه بیشتری است.

یکی دیگر از اقداماتی که می‌توان انجام داد این موضوع است که تراکت‌هایی را نیز طراحی و در مکان‌ها و بازارهای شلوغ شهر و بین شهری پخش و مخاطبان را دعوت به حضور در فروشگاه کنید؛ این تراکت‌ها باید حاوی پیام‌های جذاب و خلاقانه‌ای باشد و کیفیت کاغذ مورد استفاده در تراکت‌ها نیز باید از جنس مرغوبی باشد و تمایزی با سایر تراکت‌ها داشته باشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ