Take a fresh look at your lifestyle.

جلب نظر گردشگران نوروزی

0

پرسش: مدیر رستورانی در شیراز هستم و با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز قصد داریم برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در راستای جذب مشتریان بیشتر انجام دهیم. از نظر شما چه اقداماتی را در راستای جذب مخاطبان بیشتر می‌توان انجام داد و برای معرفی رستوران به گردشگران چه برنامه‌ریزی‌هایی را باید اتخاذ کرد؟

پاسخ کارشناس: تجربه غذاهای جدید و محلی یکی از علاقه‌های مهم گردشگران است؛ چون بیشتر گردشگران ایرانی غذاهای معمولی را در طول سال میل می‌کنند اما تجربه غذای جدید همواره می‌تواند برای مخاطبان ایرانی جذاب باشد. پیشنهاد می‌شود روی این موضوع متمرکز شده و غذاهای جدید و محلی را برای مشتریان خود سرو کنید، این موضوع اتفاقاً می‌تواند برای شما مزیت رقابتی را نسبت به سایر رستوران‌های شهر شیراز داشته باشد.

برای تبلیغات و معرفی رستوران خود به مخاطبان می‌توانید از تراکت‌های تبلیغاتی استفاده کرده و در اماکن تاریخی و عمومی این تراکت‌ها را منتشر کرد؛ البته این موضوع بسیار حائز اهمیت است که تراکت‌ها باید به نحوی طراحی شود که قابلیت جذب مخاطبان را داشته باشد و اتفاقاً روی غذاهای سنتی و محلی در تراکت‌ها تمرکز کنید.

از طرفی می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی مختلف تعاملی را برقرار کرده و از این طریق مسافران را به رستوران خود دعوت کنید. یکی دیگر از اقداماتی که می‌توانید انجام دهید این است که به مخاطبانی که به رستوران شما می‌آیند، هدیه‌ای را عرضه کنید؛ این هدیه باعث می‌شود مشتریان از شما یادگاری داشته باشند و این موضوع در تبلیغات دهان‌به‌دهان می‌‌تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

ارسال یک پاسخ