Take a fresh look at your lifestyle.

مجله‌ای که باید آن را با پاهای‌تان بخوانید

0

مجلات مختلفی در جهان وجود دارند که با تمرکز روی موضوعات متنوع در صدد جلب توجه افراد به سوی خود هستند، اما ظاهراً خلاقیت هرگز از پا نمی‌ایستد به خصوص در صورتی که فکر کنید مجله جدید یک برند را باید با پاهای‌تان بخوانید. ‌«‌‌Hansaplast» در پی کشف راهی منحصر به فرد برای تبلیغ خط تولید جدید خود به نام ‌ «FoodExpert‌ »‌ است. او تلاش می‌کند تا با طرحی فراتر از یک آگهی تبلیغاتی جذاب در یک مجله پر طرفدار این کار را انجام دهد. در ادامه مسئولان این برند تولیدکننده باند و چسب برای پا فهمیدند که منحصر به فرد بودن آنها باید با یک نسخه سفارشی از مجله‌ای برجسته شود که فقط به طرح موضوعات مرتبط با پا می‌پردازد.

شما چگونه چنین مجله‌ای را جالب می‌کنید؟

شاید انتشار مجله‌ای درباره پا چندان خوشایند به نظر نرسد. به همین دلیل یک استودیوی خلاق به نام‌  «BEING » فرانسه پیشنهاد کرد تا آنها مجله‌ای را به دست مخاطبان برسانند که واقعاً به سبکی مبتکرانه با پا خوانده می‌شود. به این ترتیب آنها معتقدند که چرا یک مجله راجع به پا را باید با دست خواند؟ به همین دلیل دست‌اندرکاران این برند سایز و وزن مجله را تغییر دادند و آن را بزرگ‌تر و سنگین‌تر کردند.سپس اجازه خواندن کتاب به خواننده‌ها از فاصله بیشتر داده می‌شود.

افزایش وزن مجله فرصت ورق زدن صفحات آن را با پا به افراد خواهد داد. این مجله با تصاویر صیقلی و رنگارنگ خود قصد جلب توجه شما و به‌طور همزمان تبلیغ یک محصول به شکلی جذاب و هیجان انگیز را دارد. سری محصولات جدید  « Hansaplast‌» ‌موسوم به «FootExper‌»‌شامل یک کرم ضد پینه، یک دئودورانت، یک ضد عرق و یک کرم پای احیا کننده می‌شود که همگی مصرف‌کنندگانی را هدف قرار خواهند داد که گرایش به جوان‌تر شدن دارند.

به همین علت ماری رینود، یک متخصص در زمینه بهداشت و سلامتی و BEING تصمیم گرفتند تا کانون توجه این کمپین بازاریابی را از باند‌های کمکی به برند جذابی که هنوز هم به مراقبت از پا‌های افراد می‌اندیشد، تغییر دهند. علاوه بر این، به‌جز انتشار مجله، آنها کمپین خود را با استفاده از هشتگ #selfeeHANSAPLAST به‌طور آنلاین توسعه دادند که عکس‌های بیشتری از ورق زدن مجله با پا را پخش می‌کند. البته افرادی نیز وجود دارند که می‌گویند آیا طرح چنین ایده‌ای واقعاً لازم بود؟

آنها این این سوال را مطرح می‌کنند که آیا واقعاً نیاز به خواندن یک مجله با پا‌ها احساس می‌شود؟  در این صورت شاید هیچ چیز جالب و خلاقانه‌ای لزوما مورد نیاز مصرف‌کنندگان نباشد. به هر حال، اگر به جلب توجه افراد با استفاده از ایده جدیدی می‌پردازید که قبلا حتی به آن فکر نیز نکرده‌اند، این اتفاق قطعاً یک موفقیت در زمینه بازاریابی است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ