Take a fresh look at your lifestyle.

رانندگان تویوتا خیابان‌های پراگ را پر از موسیقی می‌کنند

0

تویوتا اخیرا کمپینی جدید را در اروپا برای تبلیغ تویوتایاریس هیبریدی راه‌اندازی کرده است. این خودرو با ساختاری اقتصادی، مناسب رانندگی در پارک‌های جنگلی شهری است. کمپین «شهر موزیکال» توسط آژانس تبلیغاتی Saatchi Saatchi  برگزار شده و حول این ایده می‌چرخد که رانندگی با خودروی مدل جدید یاریس هیبریدی رانندگان را آنقدر به هیجان می‌آورد که نمی‌توانند هنگام رانندگی دست از آواز خواندن بردارند.  در بخشی از این کمپین، مرکز پراگ (که به نوبه خود تقریبا در مرکز اروپا واقع شده) تبدیل به یک playlist  شده و جای اسم خیابان‌ها را اسم ترانه‌ها می‌گیرد.

سیستم استریوی مدل هیبریدی یاریس برای لمس جادوی موسیقی به GPS مجهز بوده و با هر بار پیچیدن به یک خیابان جدید، با توجه به نام آهنگی که روی همان خیابان گذاشته شده، یک ترانه تازه به گوش می‌رسد.  بنابراین رانندگان می‌توانند با تغییر مسیر در playlist خود تغییر ایجاد کنند. این ترانه‌ها از «Uptown  Girl » گرفته تا « Locked out of  Heaven » و «Heart of Glass» متنوع هستند.

منتخبی از بهترین اجرا کنندگان در آگهی تلویزیونی این کمپین در لهستان، انگلستان، جمهوری چک، سوئد، فرانسه، مجارستان، ایتالیا، دانمارک، آلمان و اسپانیا روز سی‌ام جولای هنرنمایی می‌کنند. چالش Saatchi Saatchi کسب تجربه زنده احساسات مثبت حین رانندگی با یک خودروی مدل هیبریدی یاریس است. به نظر شما چه چیزی بهتر از آواز خواندن احساس مثبت شما را حین رانندگی نشان می‌دهد؟ نتیجه کار خود پیام را می‌رساند. احساسات، شادی و خوشبختی ناب هدف اصلی این کمپین است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ