Take a fresh look at your lifestyle.

توسعه محصول

0

پرسش: صاحب کارگاه چرمی در ورامین هستم که چند سالی است فعالیت‌ خود را آغاز کرده و در حال حاضر قصد توسعه محصول را دارم اما در راستای توسعه محصول، منابع مالی قوی نداریم و نمی‌توانیم نیروی کار جدیدی را به سازمان اضافه کنیم. از طرفی با توجه به فضای کوچک کارگاه چرم، امکان اضافه کردن پرسنل جدید به کارگاه وجود ندارد. با توجه به اینکه قصد تولید کیف پول، دستبند و. . . چرمی را داریم از نظر شما در راستای استخدام نیروی کار با توجه به شرایط نامناسب مالی، چه اقداماتی را می‌توان انجام داد؟

پاسخ کارشناس: در حال حاضر بسیاری از سازمان‌ها برای توسعه کسب‌و‌کار خود نیازمند جذب منابع مالی هستند و در راستای جذب سرمایه باید استراتژی‌های مناسبی را اتخاذ کنند اما این موضوع مستلزم برنامه‌‌ریزی‌های مناسب است.

در راستای توسعه محصولات خود، قطعا سازمان شما باید کارمندانی را اضافه کند اما با توجه به شرایط شما پیشنهاد می‌شود که بخشی از کار را برون‌سپاری کنید؛ البته برون‌سپاری مستلزم این است که شما در ابتدا تعدادی از افراد را شناسایی و جذب سازمان کنید، سپس آموزش‌های لازم را برای تولید دستی کیف و دستبند چرم به آنها داده و از آنها بخواهید که مواد اولیه که چرم است را به منزل برده و طبق الگوهای مناسب آن را برش داده و سپس بدوزند.

از طرفی می‌توانید بابت ساخت هر محصول درصدی را برای آنها لحاظ کنید که این موضوع باعث می‌شود شما کارمندان را به صورت ثابت به سازمان اضافه نکنید. در این میان با توجه به نوع کار می‌توانید برای استخدام کارمندان، از خانم‌های خانه‌دار و افراد دانشجو استفاده کنید که اتفاقا این‌گونه افراد به دنبال کارهایی در منزل خود هستند که از طریق آن بتوانند کسب درآمد داشته باشند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ