Take a fresh look at your lifestyle.

بهترین‌های بلاگ‌اد در سال ۱۳۹۴ از دید سردبیر

0

editor

چیزی به سال ۹۵ نمانده و به همین دلیل، طبق روال سال گذشته تصمیم گرفتم که مطالبی که از دید خود من بهترین و کاربردی‌ترین بودند را عنوان کنم. امیدوارم که سال بسیار خوبی را پیش‌رو داشته باشید و تیم ما هم بتواند مطالب مفیدی را برای شما در سال آینده تولید و منتشر کند.

همراه ما باشید

 

شماره ۵:

وقتی محتوای دکمه‌های فراخوان بنرهای تبلیغاتی روی موفقیت کمپین شما تاثیر می‌کذارند

 

این مطلب که در اصل یک بررسی نمونه موردی است به شما کمک می‌کند تا با رعایت یک سری موارد، گامی بلند برای موفقیت کمپین تبلیغاتی خود بردارید. شاید بهتر باشد که خود شما به آن مراجعه کرده و این بررسی بسیار مفید را مطالعه کنید.

 

شماره ۴:

چرا برخی ایده ها می‌میرند و برخی جاودانه می‌شوند؟

 

برای همه ما این سوال وجود دارد که چرا ایده‌های ما سریعا فراموش می‌شوند و هیچ وقت دیده نشوند. در این مطلب به صورت مفصل توضیح داده شده که چرا بعضی از ایده‌های ماندگار می‌شوند.

 

شماره ۳:

۶ مورد که روی ترافیک وب‌سایت شما تاثیر چمشگیری دارند

 

این نوشته که در حقیقت از روی یکی از ارائه‌های هشتمین جشنواره وب و موبایل تهیه شده است، در مورد یکی از بزرگترین چالش‌های آگهی‌دهندگان است. افزایش ترافیک!

پیشنهاد می‌کنم که حتما این مطلب را مطالعه کنید، زیرا نکات کلیدی قابل توجهی در آن عنوان شده‌است.

 

شماره ۲:

گوش دادن یا حرف زدن، مساله این است!

 

همان‌طور که از تیتر بالا مشخص است، این مطلب برای افرادی مفید است که در زمینه ارتباط با مشتری به فعالیت می‌پردازند. اگر یک کارشناس ارتباط با مشتری هستید، حتما این مطلب را مطالعه کنید و کمی بیشتر همه چیز را زیر ذره‌بین قرار دهید.

 

شماره ۱:

نوروز در شبکه‌های اجتماعی کمپانی شما (با محتوای قابل دانلود)

 

چیزی به نوروز نمانده و به همین دلیل این مطلب می‌تواند شما را در فعالیت آخر سال شبکه‌های اجتماعی کمپانی‌تان، شما را یاری کند. این مطلب دارای یک سری محتوای قابل دانلود است که حسابی شما را جلو خواهد انداخت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ