Take a fresh look at your lifestyle.

مانتو فرم اداری و مانتو شوار اداری

0

 

در دنیای امروزه برند ها حرف اول و آخر فروش را میزنند و در تمامی گام های برند سازی یک چیز همیشه ثابت و شرط لازم است و آن (( هویت )) است وهویت در تمامی منابع سازمان چه منابع انسانی چه منابع فیزیکی چه در محصولات و خدمات ارزش رتبه و ویژگی اول را دارد .

مثلا در زمینه منابع انسانی و پرسنل هویت مفهوم عضویت ،احساس تعلق و احساس قوی دلبستگی و کشش عاطفی را دارد و احساس غرور و افتخار از عضویت در سازمان را بوجود می آورد .

همچنین مفهوم وفاداری به معنای حمایت و دفاع فرد از سازمان را تقویت و ارتقا می دهد و حس همگونی و مشابهت به این معنی که پرسنل این درک و احساس را داشته باشد که اهداف و علایق مشترک با دیگر اعضای سازمان دارند را بهبود داده
شاید شما از خیلی از سازمانها و بنگاههای تولیدی -خدماتی یا مشاوره ای ادعای همچین ارتقای را شنیده باشید اما مزیت رقابتی پایدار و برتر آرا فرم برای حضور در اقیانوس آبی هویت سازمانی فقط یک چیز است و ان (((هوشمندی ))) است.

لباس فرم اداری یک ضرورت سازمان های هوشمند

شرکت آرا فرم تولید کننده انواع لباس فرم اداری طی ۱۲ سال فعالیت مستمر در طراحی و تولید مانتو فرم اداری و لباس یونیفرم اداری و انواع لباس فرم اداری با استفاده از کادری مجرب و توانمند در بخش خدمات به مشتریان توانسته به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره-طراحی-سایزگیری- برشکاری و دوخت به استاندارد های مطلوبی رسیده و رضایت و آرامش خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.این شرکت در طی این دوران و با تولید مانتو فرم و لباس اداری توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی-سازمان ها-آژانس ها-خطوط هوایی و زمینی ودریایی-بانک و بیمه ها به صورت مستقیم هرساله همکاری نماید.

محصولات تولیدی آرافرم شامل :

ویژه بانوان

مانتو فرم اداری ، مانتو اداری، مانتو فرم بهاری ,مانتو شلوار فرم،مانتو شلواری اداری،مانتو شلوار، لباس فرم هواپیمایی، مانتو شلوار مانتو هواپیمایی.
، مانتو آژانس هواپیمایی،لباس فرم آژانس هواپیمایی،لباس فرم ماهان،مانتو فرم،مانتو شلوار هواپیمایی ماهان، لباس فرم خنک اداری،

مانتو شلوار پرسنلی مانتو شلوار آموزشی مانتو شلوار خنک اداری، مقننه دراپه،مقنعه نخی بروجرد،مقنعه تل دار،مقنعه شالی،کروات زنانه، گردن آویز زنانه،کیف چرم اداری،کفش طبی،

 

ویژه آقایان

لباس فرم اداری، لباس فرم، لباس فرم سازمانی ، فرم پرسنلی، فرم اداری، ،لباس فرم بهاری، کت شلوار اداری، پیراهن شلوار اداری

لباس فرم آموزشی، کت شلوار پرسنلی، کفش اداری، لباس کار نگهبانی،لباس کار،کلاه هواپیمایی،

مانتو هواپیمایی،لباس آشپزی، کلاه آشپزخانه، پیراهن مردانه

خدمات آرا فرم در زمینه تولید لباس فرم اداری  :
۱-استفاده از مرغوبترین پارچه های مناسب برای کت و شلوارهای بانوان.
۲-استفاده از طرح های انحصاری که دارای خلاقیت و نوآوری همراه با استانداردهای لازم باشد.
۳-سایزگیری تخصصی افرادی که سایز نامتناسب دارند.
۴-استفاده از الگوهای خاص و علمی برای تهیه مانتو شلوار فرم و مانتو اداری .
۵-دوخت باکیفیت و استاندارد مانتو یونیفرم و لباس اداری .
۶-خدمات پس از فروش.

تولیدی آرافرم

 

ارسال یک پاسخ