Take a fresh look at your lifestyle.

مهمترین وظیفه روابط عمومی ها، آگاهی بخشی است

0


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها، آگاهی بخشی به جامعه است.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  ایرنا، حسن دلبری روز یکشنبه در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه ۹ کشور در سبزوار افزود: باید نگاه به روابط عمومی به عنوان یک سازمان تشریفاتی اصلاح شود و روابط عمومی ها به جایگاه اصلی خود به عنوان سازمان های روزآمد، برنامه مدار و فراگیر ارتقا یابند .
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها به عنوان بخشی از ادارات و سازمان ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب درون و برون سازمانی را بر عهده دارند و باید به مجموعه روابط عمومی ها و نقش و کارکرد آن توجه ویژه ای شود .
وی نقش روابط عمومی دانشگاه ها را در کوتاه کردن دیوارهای دانشگاه نقشی مهم و بی بدیل توصیف کرد و افزود: روابط عمومی ها نقش مهمی در برقراری ارتباط موثر بین دستگاه مربوطه و رسانه ها ایفا می کنند که این ارتباط بستر رشد و تعالی دانشگاه ها را فراهم می کند .
وی خاطرنشان کرد: برای اینکه با این نگاه ویژه به روابط عمومی ها نگریسته شود باید روابط عمومی ها با درایت و خوش فکری و تعامل سازنده با واحدهای درون و برون سازمانی به تقویت و تبیین جایگاه روابط عمومی ها کمک کنند .
مدیران روابط عمومی دانشگاههای منطقه ۹ کشور در ادامه این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند .
استفاده از ظرفیت های بالقوه فضاهای مجازی، ارتقای سازمانی روابط عمومی ها در چارت سازمانی دانشگاه ها، ایجاد پل ارتباطی موثر بین دانشگاهها و مراکز پژوهشی و پارک های علم و فن آوری جهت هدایت دانشجویان به سوی این مراکز و لزوم ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از تجریبات روابط عمومی های دانشگاه ها از موضوعات مورد بحث در این نشست بود .
ادای احترام شرکت کنندگان به جایگاه شامخ شهدای گمنام دانشگاه حکیم سبزورای و شرکت در کارگاه آموزشی با عنوان ‘نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه’، دانشگاه گردی و غرس نهال در بوستان سرو قامتان در راستای طرح یادگار سبز از دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ