Take a fresh look at your lifestyle.

بهره برداری از ۶۵ مینی بیلبورد با موضوع طبیعت در گیلان

0


مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت از بهره برداری طرح جدید سازه های تبلیغات محیطی با مضامین طبیعت زیبای استان گیلان خبر داد .
به گزارش پایگاه محیطی ، محمد باقر بشر دانش گفت : تعداد ۶۵ مینی بیلبورد در سطح شهر رشت با موضوع طبیعت استان گیلان به جای سازه های قدیمی به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد : محیط شهرها ، ترکیبی از داده های بصری گوناگون است که تاثیری انکار ناپذیر بر فضای شهری و ذهنیت دیداری شهروندان دارد .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت خاطر نشان کرد : این سازمان در راستای اطلاع رسانی ۶۵ استند را در شهر رشت در اختیار دارد و با توجه به اینکه ۸ تا ۹ سال از عمر این استندها گذشته و فرسوده شده بود ، به جای این استندها مینی بیلبوردهایی در سایز ۵/۲ تا ۳ متر نصب کرده ایم .
باقر دانش تاکید کرد : در این مینی بیلبوردها تصاویر ثابتی از روستاها و فرهنگ و زندگی مردم این استان به تصویر کشیده شده است .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری رشت اضافه کرد : عدم نظم و آرامش هنرمندانه در سیما و منظر شهری اختلالاتی را در هماهنگی شهروندان با محیط ایجاد می کند که در نهایت منجر به آزردگی می شود و بر این اساس این سازمان با در نظر گرفتن این مهم اقدام به طراحی فضاهای تبلیغات محیطی جدید کرده است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ