Take a fresh look at your lifestyle.

تابلوهای تبلیغاتی اصفهان سبب کاهش حادثه گاز گرفتگی شد

0


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، اعلام کرد : تبلیغات محیطی شهر اصفهان که با موضوع ” قاتل خاموش “ صورت گرفت ، موجب کاهش ۵۰ درصدی مسمومیت با گاز منوکسید کربن در سال جاری شده است .
به گزارش پایگاه محیطی ، حمیدرضا طلوعی اظهار داشت : اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با موضوع گاز گرفتگی در کاهش ۵۰ درصدی گازگرفتگی ها در این شهر نقش اساسی داشته است .
وی با بیان اینکه همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما و استفاده شهروندان از وسایل گرمایشی ، مسمومیت با گاز منوکسید کربن افزایش می یابد ، افزود : اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق تبلیغات شهری در این رابطه که طی دو ماه اخیر از سوی کمیته فرهنگ شهروندی انجام شد ، کاهش چشمگیر مسمومیت با گاز منوکسید کربن را به دنبال داشت و تعداد شهروندانی که در استفاده ناصحیح از وسایل گرمایشی دچار مسمومیت با گاز سمی منوکسید کربن شده بودند در مقایسه با مدت مشابه ۵۰ درصد کاهش یافته است .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن تقدیر از اقدامات کمیته فرهنگ شهروندی ، ابراز امیدواری کرد : با انجام فعالیت های فرهنگی در سایر زمینه ها، سلامت جامعه ارتقاء خواهد یافت .
وی خاطر نشان کرد : در زمستان سال جاری با تعامل مشترک کمیته فرهنگ شهروندی ، مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ، اورژانس اصفهان ، شرکت گاز استان و سایر نهادهای متولی ۳۰۰ تابلوی شهری ، تبلیغات یک هزار و ۲۰۰ ایستگاه اتوبوس و بخش قابل توجهی از تولیدات رسانه‌ای کمیته فرهنگ شهروندی به موضوع پیشگیری از حادثه گازگرفتگی اختصاص یافت .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ