نگاهی به کارگاههای آموزشی برگزار شده در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران
طبق روال دورههای گذشته جشنواره وب و اپ ایران، خیلی از متخصصانی که در زمینههای مختلف به خصوص بازاریابی دیجیتال و کسبوکارهای نو پا به فعالیت میپردازند ارائههایی به صورت جداگانه داشتند. در ادامه نگاهی به این ارائهها میاندازیم.
– Data-Driven Marketing توسط بهرام شمشیری:
بهرام که در زمینه Big Data به فعالیت میپردازد در ارائه خود در مورد روند اینکه چگونه در فضای آنلاین جای پای خود را میگذاریم، صحبت کرد و همچنین یادآور شد که چگونه از این اطلاعات میتوان استفاده کرد.
– User-Generated Content توسط آرش خسرویان:
ارائه آرش در مورد تجربه خودش در زمینه تولید محتوا توسط مخاطبان بود و در آن نمونههایی آورده بود که از کمپینهای موفق خارجی و ایرانی بودند. در این ارائه اطلاعاتی آورده شده که پایه قضیه را برایتان مشخص میکند.
– Key moments of opportunity through your customer journey توسط المیرا جمالیان:
المیرا که در حوزه تولید محتوا فعال است، ارائهاش درباره وجود لحظات کوچکی بود که در مسیری که مشتری با یک کسب و کار تعامل دارد . راجع به اهمیت این لحظهها که توی گوگل به آنها میگویند micro-moments سخنرانی کرد و برای هر کدام مثال زد و به طور کلی گفت که از این لحظات چطور میشود استفاده کرد.
– Campaign Planning توسط حسام اسعدی:
حسام اسعدی که در زمینه مدیریت پروژه به فعالیت میپردازد، با آوردن یک سری اطلاعات جهانی نیز اهمیت برنامهریزی کمپین را یادآور شد و سپس مراحل برنامهریزی کردن یک کمپین را آورد که برای افرادی که میخواهند یک کمپین طراحی کنند مفید خواهد بود.
– SEO Ranking-Factors توسط فرید اسدی:
فرید اسدی که متخصص سئو و آنالیز است بیشتر روی تازههای بهینهسازی موتورهای جستجو تمرکز کرد. بواسطه رعایت این موارد مهم، مشخصا میتوانید وضعیت بهتری برای سئوی وبسایت خود ایجاد کنید.
– Email Marketing توسط فرهاد بهشتی:
فرهاد بهشتی در اول ارائه خود یک سری اطلاعات جهانی درباره بازگشت سرمایه بازاریابی ایمیلی آورد و سپس روشهایی را برای افزایش تعداد مشترکین آورد که مشخصا میتوانند بسیار مفید واقع شوند.