Take a fresh look at your lifestyle.

نگاهی به کارگاه‌های آموزشی برگزار شده در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران

0

--

طبق روال دوره‌های گذشته جشنواره وب و اپ ایران، خیلی از متخصصانی که در زمینه‌های مختلف به خصوص بازاریابی دیجیتال و کسب‌وکارهای نو پا به فعالیت می‌پردازند ارائه‌هایی به صورت جداگانه داشتند. در ادامه نگاهی به این ارائه‌ها می‌اندازیم.

Data-Driven Marketing توسط بهرام شمشیری:

بهرام که در زمینه Big Data به فعالیت می‌پردازد در ارائه خود در مورد روند اینکه  چگونه در فضای آنلاین جای پای خود را می‌گذاریم، صحبت کرد و همچنین یادآور شد که چگونه از این اطلاعات می‌توان استفاده کرد.

 

User-Generated Content توسط آرش خسرویان:

ارائه آرش در مورد تجربه خودش در زمینه تولید محتوا توسط مخاطبان بود و در  آن نمونه‌هایی آورده بود که از کمپین‌های موفق خارجی و ایرانی بودند. در این ارائه اطلاعاتی آورده شده که پایه قضیه را برایتان مشخص می‌کند.

 

Key moments of opportunity through your customer journey توسط المیرا جمالیان:

المیرا که در حوزه تولید محتوا فعال است، ارائه‌اش درباره وجود لحظات کوچکی بود که در مسیری که مشتری با یک کسب و کار تعامل دارد . راجع به اهمیت این لحظه‌ها که توی گوگل به آنها می‌گویند micro-moments سخنرانی کرد و برای هر کدام مثال زد و به طور کلی گفت که از این لحظات چطور می‌شود استفاده کرد.

emy-2

Campaign Planning توسط حسام اسعدی:

حسام اسعدی که در زمینه مدیریت پروژه به فعالیت می‌پردازد، با آوردن یک سری اطلاعات جهانی نیز اهمیت برنامه‌ریزی کمپین را یادآور شد و سپس مراحل برنامه‌ریزی کردن یک کمپین را آورد که برای افرادی که می‌خواهند یک کمپین طراحی کنند مفید خواهد بود.

 

SEO Ranking-Factors توسط فرید اسدی:

فرید اسدی که متخصص سئو و آنالیز است بیشتر روی تازه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو تمرکز کرد. بواسطه رعایت این موارد مهم، مشخصا می‌توانید وضعیت بهتری برای سئوی وب‌سایت خود ایجاد کنید.

 

Email Marketing توسط فرهاد بهشتی:

فرهاد بهشتی در اول ارائه خود یک سری اطلاعات جهانی درباره بازگشت سرمایه بازاریابی ایمیلی آورد و سپس روش‌هایی را برای افزایش تعداد مشترکین آورد که مشخصا می‌توانند بسیار مفید واقع شوند.

farhad-2

  – Three Main Purposes in Social Media for Businesses توسط رامین جابری:

از دید رامین که خود در زمینه استراتژی و مدیریت شبکه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازد، تمام کسب‌وکارها سه هدف اصلی در شبکه‌های اجتماعی دارند که به صورت اجمالی آنها را در این ارائه آورده. در ضمن نمونه‌هایی در آخر ارائه وجود دارند که همه آنها موفق به حساب می‌آیند.

تمام ارائه‌ها در اسلایدشِیر به اشتراک گذاشته و شده و برای دانلود آنها کافیست که وارد حساب کاربری خود در اسلایدشِیر شده و آنها را دانلود کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ